Gå til innhold

Brudekjoler: Er helt ny her, hvor kjøper dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt ny på siden, ser at noen snakker om torunn og jk. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i brudekjoler? Ikke så dyr. Noen som leier eller er det like greit å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har akkurat handlet hos somaras.no, kjempegreit:-)

Skrevet

Jeg leier, for da slipper jeg å rense den, sy den ut/inn om det trengs, slipper å ha den i skapet i et år om jeg sliter med å få solgt den. Men det spørs jo selvsagt hvor mye du har tenkt å bruke på brudekjole. Jeg betaler 5000 for å leie kjolen. ( på www.ostfoldbrudesenter.no)

Skrevet

jeg har en fin brudekjole til salgs:) Ligger noen bilder om du klikker på profilen min.

Skrevet

somaras har fine kjoler til ca 5000. Altså billigere en å kjøpe.

Har selv handlet der og vært fornøyd med servicen :-))

Skrevet

Somaros blir de brudekjolene sydd? Hvor lang tid tar det?

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole på www.kreativtbryllup.no

Får fine kjoler der fra ca 5000,- tror jeg.

Skrevet

Man bør jo prøve brudekjolen først eller satser dere på at den passer når dere bestiller på nettet?

nettsted jk og torunn?

Skrevet

jeg kjøpte min her www.divakjoler.no hun har veldig mange finere kjoler i butikken om du ikke finner noen fine på nettet, Jeg betalte 4500 for min. En LaVinchy kjole:)

Skrevet

tok bare 2 dager før jeg fikk varene fra somaras.no. Så er hun ikke helt ung heller og har veldig lang erfaring, liksom mamma...............trygt å handle der

Skrevet

Torunn er ei som syr kjoler. Altså du finner et bilde e,l og hun syr den til deg. Det er ikke så dyrt, og mange er fornøyde. Personlig så ville jeg ikke valgt henne, men man er forskjellig

Hvor man får tak i brudekjoler?

Man kan selvfølgelig kjøpe over nett (designernes sider) , ebay, finn, qxl o,l

Men jeg vil anbefale deg følgende.

Gå til en brudesalong eller flere rundt der du bor. Prøv kjoler og finn ut hva som kler deg. Det du tror du vil ha, er ikke nødvendigvis det du vil ha når du prøver. Når du prøver skjønner du mer av hva du ser etter og kan dermed unngå bomkjøp hvis du kjøper over nett.

Kankjse du finner en spesiell modell i en bestemt farge og størrelse, da er den mye lettere og lete og. Og du slipper og være redd for passform

hvor det er brudesalonger rundt deg er jo ikke godt og si da jeg ikke vet hvos du bor.

oslo -

så er det en i lillestrøm som er den beste,

samtidig har christiane brudesalong ofte salg på plaza, (ha prøvd før du går dit, for der er det kaos) men du får kjoler til billig penge

Bergen

Jeg har ikke vært på så mange der men det ligger en, (herlighet nå sto det stille på gatenavn) atelier v heter vel en bak terminus på en måte. Det lå en i komediebakken før, men mener den har flyttet, den har jeg og hørt at er veldig bra, ellers er det jo cleopatra?? på danmarksplass

Trondheim (som er der jeg bor)

Her er det lite gode rett og slett, men vil anbefale deg den på heimdal over studio g (navnet er jo helt blås bort) og den som er på Melhus, der fikk jeg kjempegod service. Styr unna frøken frue og tessem som ligger henholdsvis i innherredsveien og ved teateret.

Det er vel de jeg vet om som jeg synes er gode

Skrevet

ofte er jo ikke satn da. det er vel 1 eller 2 ganger i året,

men det er en bra salong, de har vel og lokaler på tjøme i vestfold, og verdt turen (jeg kommer fra stokke)

Skrevet

jeg skal selge min fantastiske kjole med alt av tilbehør nå, nydelig pronovias impala kjole med slør, underskjørt, sko om du vil du kan få alt for 5000 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...