Gå til innhold

I dag kjente jeg det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er helt sikker på at det var lillepia som rørte på seg! For en utrolig fantastisk følelse! Er 20+3 i dag og førstegangsfødende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er ikek edet en deilig følelse du? ! Kos deg med sparka fremover. Er selv 20+6 og har kjent lillegutt sprake noen uker nå. Er SÅ deilig hver gang.. Selv om jeg skvetter litt noen ganger da.. Hehe.. Men er godt å vite at det er liv inni der. c")

Skrevet

det er en herlig følelse,ja:)man blir litt beroliget av å kjenne livstegn fra sin lille:)

Skrevet

gratulerer, er det ikke bare verdens hærligste følelse? første gang jeg kjente hadde jeg vært bekymret i et par uker, hadde ingen mage og hadde ikke kjent noe som jeg trodde var liv.. så 5 dager før Ul, lå på sofaen og slappet av med hånda på magen, plutselig kom det et tydelig dult utover, og 3 til etterpå.. begynte jo å gråte, ble så glad :-D hehe.. siden det har det vært av og på, men den siste uken har jeg kjent henne godt hver dag.. er 21 uker nå..

Skrevet

Og i dag kjente jeg det igjen! Kiler skikkelig, nesten så jeg må le litt:) Hæærlig følelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...