spurvemamma Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Gutten min på 8 mnd er helt turbo. Skal bare hoppe i fanget og har lite tid å sitte i ro. Spinner rundt på gulvet og prøver å reise seg på det meste. På stellebordet skal han bare over på magen og det er kjempestress å få skifte besjebleien. Må holde en fot el arm hardt for at han ikke skal hive seg over kanten. I senga ligger han på kryss og tvers og opp ned. Ikkje for å klage altså- han er blid og kjekk. Det er bare uvant da broren aldrig var slik. Er det noen andre som har aktive 8 mndere.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Min på snart 10 mnder er sånn.. Men etter at pappan har vært hjemme i 2 1/2 uke så har han blitt MYE bedre på stellebordet. Han er fortsatt turbo, freser rund på gulvet, går noen skritt innimellom alene etc. Til gjengjeld er han kjempeblid og god, men lite tid til å kose. Han er akkurat som meg når jeg var liten. Jeg har ikke ADHD eller noe tror de har godt å være litt aktive så lenge de sover godt om natta og har det bbra
spurvemamma Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Tror ikke han har noe Adhd men veldig rart å se hvor forsjellige søsken kan være. Tror han blir tidlig ute med det motoriske, men kansje litt senere å prate. Det kommer ikke så mange lyder bortsett fra slurving med leppa. Broren var veldig tidlig og flink å prate men litt senere motorisk.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Blir spennende å se hvordan nestemann blir da skjønne rjeg... Han her har vært veldig tidlig ute med alt det motoriske, han bare babbler, men sier noen små ord innimellom. Er mange her inne som påstod at de som er aktive nå får ADHD seinere, det er selvfølgelig bare tull. Men jeg vet at jeg og mine to brødre var veldig forskjellige.. Jeg var veldig aktiv, mens de to andre var rake motsetninger av meg, den ene var rolig, mens den siste var midt imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå