Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Nå må folk begynne å lese litt nedover sidene før de legger inn nye innlegg!!! Det er nesten garantert at noen har skrevet om ditt spørsmål bare litt lenger nede på siden. Det finnes sikkert 10 overskrifter som inneholder "slimproppen" bare på de to første sidene... Og dette gjelder jo omtrent alle emner....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 kan du ikke bare la folk spørre om hva de vil??? du trenger jo ikke svare..
morijuni Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Helt enig, men jeg tror det blir slik når folk ikke skriver en ordentlig overskrift, sånn som du.. Folk gidder ikke å gå inn på alle innlegg der det står "se hit" eller "er dette vanlig?" for å se om det står noe om slimpropper..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 er det ikke her man kan spørre om slimpropper,og andre ting da!!! ? kjeder du deg eller ?
bæibi nr.3!! Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Jeg må si meg litt enig med HI. Hvis man akkurat har skrevet et godt svar til noen for å hjelpe med å forklare f.eks. slimproppen, lammeskinn, stripping, KS, vogn etc. (klassiske gjengangere!!), er det jo litt irriterende at samme spørsmål dukker opp igjen like etter. Merker bare selv at har jeg svart på "lammeskinn", så gidder jeg ikke gjør det igjen med det første akkurat.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 vi bruker denne siden til vårt eget ønske hver og en. kanskje noen syntes det er hyggelig med nye tråder............... ikke vær så kritisk., gravide er følsomme.
power puff Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 snakk om og irritere seg over bagateller! la folk skrive inn så mange ganger de vil, du må ikke lese alt som skrives her inne vet du....
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 det som er enda mer IRRITERENDE er denne overskrifta: "HVOR MANGE DAGER IGJEN IDAG DA JENTER????" den gamle linken eller gårsdagens link likeså, rekker ikke å forsvinne fra første siden før en ny tråd og selvfølgelig en ny dag dukker opp... det er jo bare å lete opp gårsdagens tråd å telle en dag tilbake på di som har signert der!!! hadde du 20 dager igår, så har du 19 dager igjen idag!!!!!! ikke såååå vanskelig å telle selv. jeg måtte ha ett utbrudd jeg også=) sambo er ikke hjemme, så jeg har vært alene idag!!!! trengte denne tråden nå for å få ut litt agresjon! aller helst skulle jeg hatt boksehansker og boksepute=) men men.... ha en fortsatt flott kveld damer=)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Takk for støtte "trønder i magen" og bæibi_21.04.08 Dette var ikke for å strarte en krangel eller for at noen skulle bli så hissige, jeg mente bare at det kunne være en fordel å svare på de overskriftene som er skrevet allerede. Er dere feks klar over hvor mange sider som allerede er skrevet i 3. trimester? Helt tydelig at det er mange overfølsomme gravide her, og jeg beklager på det dypeste hvis dette innlegget har støtt noen =) Lykke til videre, damer =)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Må nok si meg litt enig i dette. Men jeg mener også at like viktig er ordentlige overskrifter som sier noe om innholdet i innlegget. Gjengangere er jo; "Se hit" "Hjelp, trenger svar fort" og lignende. Ting hadde blitt mer oversiktlig og systematisk hvis man hadde gode overskrifter, og man leste litt før man la inn et nytt innlegg. Nå er jeg litt systemfrik da, og det er nok blitt litt forsterket under påvirkning av hormoner
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Må si meg hjertens enig med HI og flere her- er det så forbanna vanskelig å lete litt sjøl da???? Tror rett og slett at folk er late og korttenkte, de tenker ikke på at dette har noen spurt om før og om de tenker på det, gidder de åpenbart ikke lete opp informasjonen... Jeg irriterer meg også grønn over alt pratet om denne forbaskede slimproppen, halvparten av innleggene på 3. tri handler jo om den!!!!!!!!!!!!!! Virker som om det er mer big deal å få se den enn babyen for enkelte. Selv har jeg født før og ikke sett snurten av noen propp med slim whatsoever, og har abs ingen trang til det heller! Og slenger meg på at man må skrive i overskrifta hva innlegget gjelder, irriterende med "se hit!"- overskrifter. det kan jo omhandle alt fra kynnere via påskepynt til bilkjøp. SKJERPINGS damer, bruk nå kreativiteteten litt når dere skriver!!!!! OG: TIPS: øverst til venstre på denne siden står det et google-søkefelt. Hvis man rett og slett skriver et søkeord der kan man få lassevis av info og tonnevis av gode svar fra tidligere- antakelig mange fler svar enn du vil få av å legge inn et innlegg som folk ikke gidder svare på fordi de har sett det/svart på det 10 ganger før!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har funnet masse verdifulle tråder ved å søke der selv... AAAAAAARRGGHH merker jeg blir hissig her nå ja. Men honestly- hvis man legger to pinner i kors selv og leter litt, kan man få svar på det meste m en gang
Davids mamma Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Enig! Selvsagt kan man lage nye innlegg... men det er jo utrolig mange som har gitt gode og utfyllende svar på akkurat det samme. Dessuten, vil det være lettere å finne igjen tråder om det var litt færre "ny-gamle". Er også enig i at det er vanskelig å finne alt som er relevant for det man lurer på, siden mange bruker intetsigende overskrift som "hjelp", "viktig" osv. Så, la oss lage gode overskrifter og evt bruke "dytt" på gode tråder som en eller annen lurer på hver dag! Og forresten, vi kunne jo også vært litt mer positive her inne:-) Masse hormoner her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå