Gå til innhold

Ultralyd i dag, 11+5!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul og så en sparkende, sprellende liten luring!! Var helt topp, er helt i skyene enda:) alt så bra ut så da kan jeg senke skuldrene!

Trodde jeg var 11+0, men etter gynekologen målte fikk han opp 5 dager ekstra. Noe som stemmer bra med mine noe korte sykuluser.

Fikk utvendig ul og vi så alt helt fint, ikke kjønnet da. Det hadde jeg jo heller ikke regnet med;)

Gled dere jenter!! Dette var moro:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig!:)Gratulerer. Jeg var også på UL i dag, er bare iuke 8. Ikke så mye sprelling i magen min enda, men et lite bankende hjerte....Hærlig!

Skrevet

Gratulere til deg også! :o)

Jeg fikk time til ultralyd i dag - om 2 uker. Da er jeg 12+6 og jordmoren sa at jeg da kunne regne med å se masse og få noen fine bilder! :o) GLEDER MEG SÅÅÅÅ MYE!!

Skrevet

Ååååh jeg er så misunnelig :) Jeg bestilte også ul idag. Klarer ikke å vente lengre med å få et glimt av vårt lille mirakel. Fikk time neste torsdag, og er da 10+6. Blir spennende:)

Skrevet

Hei Chellbell..

Jeg skal også på UL nesten samtidig som deg. Når jeg er 12+5. Sa jordmor om du kunne få kanskje se kjønnet da? Jeg er veldig spent om jeg får vite kjønnet da. Har veldig lyst til det. Men er vel sjelden de kan se kjønnet så tidlig??

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Gleder meg selv, skal på UL på fredag...var også i uke 6..men da så jeg bare en fostersekk+ hjertelyden da:-)

Skrevet

Så spennende, "Blir det gutt eller jente tro?" at vi skal på ul begge to når vi er like langt på vei :o)

Jeg Googlet akkurat på det og flere gravide sier at de fikk vite kjønnet da de var like langt på vei som vi kommer til å være på ul. MEN, jordmor gjordet det veldig klart at det ikke var sikkert fordi det er fremdeles vanskelig å si så tidlig. Så da kommer det egentlig an på jordmoren, om hun vil/tør/ønsker å si noe som kan være helt feil også :S

Skal du spørre om hun kan se kjønnet? Min kjære har fremdeles ikke bestemt seg om han vil at vi skal vite det... så jeg må nok jobbe litt mer med han før vi spør (for jeg vil vite!!!) :o)

Skrevet

Hei:) Når dato skal du? jeg skal 8.april. Gleder meg veldig. Ja jeg skal spørre om kjønnet. Dette er nr tre. Jeg har ikke fått vite det med de to andre. For mannen min har ikke villet det. Men denne gangen bestemmer jeg hehe.. Er så amper i dette svangerskapet at han tør ikke si i mot meg heller hehe.. Har en av hver fra før, så er egentlig det samme hva jeg får. Men er veldig spent like vel på hva kjønnet blir. Klarer ikke helt skjønne hvorfor jeg er så opphengt i dette. Kanskje fordi jeg ikke får noen følelse av hva det er? Vil også bli enklere å vite, så kan jeg bestemme meg for navn etter hvert. Og spare på enten de rosa eller blåe klærne og gi vekk det vi ikke trenger lenger. Dette blir siste mann her i huset, da det er det tredje k.snittet mitt..

Skrevet

Jeg skal 10. april :) Gleder meg supermye! Tror jeg skal klare å overtale sambo til å høre om hun kan se kjønnet. Med mitt forrige barn (som snart er 14 år) så visste jeg fra dag 1 at det var en gutt, men denne gangen har jeg ingen følelse. Og jeg er verdens mest nysgjerrige og mest utåldmodige person - så jeg VIL vite det før jeg føder ;) Syns det er veldig greit å ta gledene på forskudd! hihi

Skrevet

Ja jeg er også kjempenysgjerrig av natur. Har allti vært det. De to andre gangene så hadde jeg liksom en følelse av hva det skulle bli. Men denne gangen svinger følelsene fram og tilbake. Både av hva jeg føler, tenker og ønsker.. Men blir ikke helt gal om de ikke ser det på UL nå i uke 12. Men på den ordinære Ul skal jeg vite det. Skal si til gynekologen da at jeg ikke reiser meg før han har fotalt meg hva jeg får hehe.. Spørs jo om det hjelper da.. Har du vært inne på http://www.3dpregnancy.com/ og sett.. Veldig kjekt å se hvor stor bebisen er nå, hvor mye som er utviklet og hva som skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...