Mamma/Oda Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei dere Sønnen vår er snart seks mnd så nå skal vi begynne med ny grøt. Må man alltid introdusere med en te skje eller kan man gi full posjon med en gang av nye typer grøt?
astridbø Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hei Magesekken til babyen er ikke vandt med noe annet enn melk så det blir alt for voldsomt med en stor porsjon grøt. Du må gi bare en skje også øke litt etter litt:o) Babyen får mageknip om den får for mye.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg ga min baby mere enn bare ei skje med grøt når jeg begynte, og har aldri vært borti mageknipe. Er vel bare forskell på babyer regner jeg med...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 det var kanskje ikke akkuratt det HI mente? jeg forsto det som at hun hadde gitt grøt, men skulle bytte til 6 mnds grøt. og hvis du evt mente det HI så kan du bare gi en hel porsjon selv om det er en ny smak.. dattera mi merket ikke noe forkskjell tror jeg. hun lagde hvertfall ingen mine, og det gikk ned på høykant:-)
*smula* Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Når vi bytter grøttype, har jeg gitt halv posjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå