Sonata08 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hadde MA for 14 dager siden og startet så smått prøvingen igjen så snart all blødning og utflod var borte for 3 dager siden. Nå ser jeg at det kommer ut litt slimaktige greier med brune små flekker i (unnskyld detaljene). Nå lurer jeg på om det er EL som drar med seg litt gamle blodrester og jeg øyeblikkelig skal kaste meg over mannen, eller om jeg tvert imot bør vente til siste brune flekk er borte.... Noen tips eller erfaringer jenter ? Er jo veldig redd for å pådra meg infeksjon.........men også redd for enhver utsettelse av mulig treff.
¤mamma¤ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg opplevde NØYAGTIG det samme i forrige uke. Vi bare fortsatte å prøve, og i helgen syns jeg bestemt jeg har hatt EL slim (faktisk ennå i dag), så lurer på om det ikke bare er det alle snakker om at man er veldig fruktbar etter MA....det er hvertfall det vi håper på. Men som sagt, jeg fikk også en gel del brunt slim første dagen og dagen etter vi hadde sex! Det kan jo også være spermsekret blandet med litt blod.... Har gått bra med meg hittil, men jeg er jo ikke en sakkyndig på dette...
Sonata08 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Godt å høre at andre har erfart det samme :-) Da tror jeg egentlig vi drister oss til å forsøke videre. Blir jo veldig spennende dette! Er for øyeblikket optimistisk. Har du sjekket om du fortsatt tester positivt ?
¤mamma¤ Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Ja,kjempespennende!! Testet ENDELIG 100% negativt i går;) I dag hadde jeg så mye EL slim at jeg tror det er verdensrekord...sorry, ekle detaljer:) Har hatt det i fire dager på rad, men nå tok det helt av, så jeg håååååååper sånn!! Hva med deg? Tester du fortsatt positivt? Jeg var på revisio 8.mars..
Sonata08 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Åååå så spennende! Håper det kommer masse slim her også (foreløpig er det bare litt . Jeg har ikke testet ennå. Bestilte tester på Billigtester like før påske og venter fortsatt. Håper at den snart blir negativ så vi kan begynne med "blanke ark" igjen. Hvilken uke mistet du i ? Jeg fikk konstatert MA i uke 10 men fosteret hadde sannsynligvis vært dødt i 2 uker. Krysser fingre for både deg og meg !
min lille Tim Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Hmm lurer litt her jeg, har så inderlig lyst til å bli gravid etterat vi mistet en liten gutt for snart 3 år siden, Nå begynner liksom den bioligiske klokken å gå ifra oss siden jeg er snart 43 da. Hva er dette slimet dere snakker om. er det positvt el er det negativt, tror jeg er litt naiv her jeg. Når jeg har masse slim betyr det at det er bra for samelei el. Please svar meg på det dere som aner noe om det på forhånd hjertelig takk;.))
Sonata08 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Slim er ofte et tegn på EL. Spesielt hvis det er noen dager i hver syklus der slimet er annerledes og kommer i større mengder. Så trist med din lille som du mistet. Ønsker deg alt mulig godt og sender deg en sekk med babystøv !
¤mamma¤ Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Ja, les mer om slim/eggløsningslim/sekret på: http://pernille.info/cervixsekret.htm Jeg mistet i uke 9, og fikk vite at den kanskje hadde vært dødi en til to uker...veldig likt hos oss to, da!! Føltes i det minste ok å ha hvit test og ikke to sterke streker når man vet at babyen ikke har klart seg...detsyns jeg var ekstra tøfft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå