Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahha jææævla bra =D

Skrevet

var det du som gjorde det ????

Skrevet

Så bra de gjorde en sak på det! Også førstesiden på VG-nett da:-)!

Skrevet

Har noen tipsa VG, eller er de og snoker her :0)

Er jo ikke første gangen de skriver om noe som har blitt diskutert her inne!

Skrevet

nei, var ikke meg, men gud så bra at denne personen gjorde det:-)

Skrevet

noen sa på krangle at de hadde tipsa =)

Skrevet

Oj, tøft!

Skrevet

Bra det blir satt fokus på, for etisk sett gjorde legen en feil da han ga dette rådet, han skulle anbefalt henne å kontakte fastlegen og derfra få videre oppfølgning og veiledning. At han advarer mos FAS er helt greit, men at han gikk så langt som å skrive at han RÅDET henne til ta abort på det tynne grunnlaget. Svaret han ga VG var jo rimelig svakt det også.

Skrevet

???forklar mer?

Skrevet

Så inne på Krangle at noen hadde tipset VG om dette :)

Huff. Synes nesten syndt på legen. Man skal passe seg for Dib-damene. De er overalt og følger med på alt :)

Skrevet

Men hun var jo bare 1 måned på vei, og da er jo ikke FAS noe tema. Jeg forstår ikke rådet, det virker helt grunnløst. Kanskje lommelegen.no har kuttet ut noe tekst fra kvinnen (om alkoholisme, f.eks.) for å beskytte henne? Abort-rådet virker helt tatt ut av det blå som det står nå.

Skrevet

Synd og synd, en så godt utdanna mann BØR jo vite litt bedre da, en ting å advare om farer, men å gi råd om abort å den måten har gjorde det er helt feil. Jeg har finlest spørsmålet og svaret flere ganger...synes grunnlaget var for svakt til å gi et så sterkt og bastant råd.

Det er mange som er inne å leser andres spørsmå og svar på lommelegen, så det kan få konsekvenser for andre jenter i lignende situasjon også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...