OsloMor Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Så bra de gjorde en sak på det! Også førstesiden på VG-nett da:-)!
blåbæret Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Har noen tipsa VG, eller er de og snoker her :0) Er jo ikke første gangen de skriver om noe som har blitt diskutert her inne!
PAVEEL Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 nei, var ikke meg, men gud så bra at denne personen gjorde det:-)
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Bra det blir satt fokus på, for etisk sett gjorde legen en feil da han ga dette rådet, han skulle anbefalt henne å kontakte fastlegen og derfra få videre oppfølgning og veiledning. At han advarer mos FAS er helt greit, men at han gikk så langt som å skrive at han RÅDET henne til ta abort på det tynne grunnlaget. Svaret han ga VG var jo rimelig svakt det også.
Dotten Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Så inne på Krangle at noen hadde tipset VG om dette Huff. Synes nesten syndt på legen. Man skal passe seg for Dib-damene. De er overalt og følger med på alt
MammaFraSørlandet Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Men hun var jo bare 1 måned på vei, og da er jo ikke FAS noe tema. Jeg forstår ikke rådet, det virker helt grunnløst. Kanskje lommelegen.no har kuttet ut noe tekst fra kvinnen (om alkoholisme, f.eks.) for å beskytte henne? Abort-rådet virker helt tatt ut av det blå som det står nå.
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #14 Skrevet 25. mars 2008 Synd og synd, en så godt utdanna mann BØR jo vite litt bedre da, en ting å advare om farer, men å gi råd om abort å den måten har gjorde det er helt feil. Jeg har finlest spørsmålet og svaret flere ganger...synes grunnlaget var for svakt til å gi et så sterkt og bastant råd. Det er mange som er inne å leser andres spørsmå og svar på lommelegen, så det kan få konsekvenser for andre jenter i lignende situasjon også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå