Gå til innhold

Vi har hovedoppslaget i VG!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, hurra, hva var poenget...? Irriterende med snusfornuftige mennesker. Hva med å sendt en melding til lommelegen.no først? Gå rett til media....

Og nei, jeg kjenner ikke legen.

Skrevet

Svarlegesjef Brynjulf Barexstein i lommelegen.no sier til VG Nett at det ikke er noe feil i legens svar, men at rådet kanskje kan oppfattes som direkte.

- Han sier ikke noe feil, og hans ambisjoner er de beste. Hos en lege som har sett alkoholskadde barn må det svaret forstås ut fra kunnskaper om og kjennskaper til denne tragiske diagnosen, sier han.

- Jeg ser godt poenget med at noen reagerer på at rådet er direkte. Men så har det nok mye med at man vet den ekstreme alvorligheten med føtalt alkoholsyndrom, og det fødes mange med dette hvert år.

Skrevet

hvor mye fikk du for dette?? var det bra betalt el?

Skrevet

Jeg som startet den andre tråden og tipset VG i første omgang, man får ingenting når man tipser norske nyhets-medier, (kun spesielle 1000-tips )ellers så er alle andre tips ikke noe de betaler for, hvilket er bra synes jeg.

Skrevet

Jepp.

Det forteller at VG er raskere enn alle de andre.

(om enn på bekostning av å vinkle saken interessant. Det de gjør er jo å henge ut legen, ikke å evt. motbevise påstandene hans)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...