Gå til innhold

Peiling på garanti regler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt irritert idag, leverte inn en spillkonsol for guttungen på el-kjøp. Er en garanti sak, og når jeg spørr hvor lang tid ca dette vil ta så får jeg til svar. Iallefall 3-4 uker!! Det var da horribelt lenge synes jeg, det vil jo si de har produktet hans ca 1 mnd av garanti tida det!

Kan hende jeg er på blåbærtur her, men jeg synes virkelig dette ville ta alt for lang tid, de burde da iallefall tilby et låneprodukt av denne sort!!

Har de lov å bruke så lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jah! å med oss skjedde nesten d samma, kjøpte en mobil til 5000kroner,hadde den i 2 uker så ble skjermen helt ødelagt av seg selv,leverte den inn å fikk en sliten nokia fra old tiden som låne tlf..

dette kunne ta 2-4 uker..det tok 8 uker!! å da vi fikk den var den ikke fixa,gikk en dag,så hadde de den i 6 uker!! de har rett på å ha den så lenge de bruker på å ordne den pluss at de kan fixe den tre ganger!! dustete policy! huff,håper du får den fort da!

Skrevet

Æsj da, så kjedeligt!!!

Ja håper de er raske, guttungen blei ikkje blid når han hørte det kom til å ta så lang tid!

Nesten så jeg angrer på at vi ikke brukte happycare forsikringa istede, men da hadde de jo kosta noe kroner, kjedligt det også :(

Jaja, får bare krysse fingrene her da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...