Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 vært ute med mini nå, går fremover...ca 3 km med knall og fall:-)
MamiMaribel Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Min på snart fire har gått to ganger på ski, senest i går. Hun gikk tilsammen ca.500 meter, og følte seg riktig så flink:-D
piano♫ Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Største her er 4,5 år. Han løper nå flott avgårde. Det er en enorm forskjell fra første 1 km-runden i fjor, da jeg hempa han opp hver 10 meter eller no... Artig å se fremgangen :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 God og god er vell og overdrive.. Men når mammaen hans HATER å gå på ski, så.. )
MammaMø & hennes to små Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Min 4-åring er stø og har god balanse, staker og går "vanlig", mestrer delvis fiskeben i lette oppoverbakker og står oppreist i små nedoverbakker. (Ramler i de som er større og lengre) Hun går snaue kilometeren før hun gjerne vil ta av seg skiene og gå på beina. Vet ikke om det er "langt" nok til å være god, men hun er strålende fornøyd selv, og det er jo det viktigste:)
Joikaboll@ Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Det er fremgang for hvert år. I vinterferien gikk han i lysløypa (en runde på 5 km) nesten hver dag. Han er 4,5 år og dette er 3. vinteren med ski på beina.
happybirthday Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 melder dere barnet inn på distansekort på nett, så blir det ekstra motiverende. Dere husker vel kanskje fra dere var små, så fylte vi ut sånne små kort, for å kunne samle kilometre til enten bronse, sølv- eller gullmerke. Akkurat samme, bare at det nå er på nett. Har gjort det med mellomste og kommer vel til å gjøre det med neste også. Min mellomste gikk til sølvmerket (25 km tilsammen) i løpet av vintersesongen da han var 3 år. Og til gullmerket (minst 50 km) da han var 4 år og det samme da han var 5 år. I år har det ikke blitt målt dessverre, da vi har rent mest slalåm, og jeg har helt glemt hele greia og heller ikke husket på å prøve å finne ut sånn ca hvor mye renning i slalåmbakken tilsvarer vanlig skigåing.
Mamman til Mari Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Vår er 4,5 år nå, og i år har det virkelig "løsnet" i skiløypa Med det mener jeg at han synes det er ordentlig moro å stå på ski sjøl. Han kan gå 6-7 km på dager da han har lyst, og rundt 1-2 km hvis ikke han er helt på lone.... Men det er han stort sett da! Er hans tredje vinter med ski. Mestrer fiskebein nå, og setter utfor lange bakker. Hopper på små hopp gjør han også Vi liker å stå på ski selv, så er veldig fornøyde med at gutten vår også liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå