Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 8 mnd. Kjøpte ny vogn 2 mnd før jul. Begynte å la han sitte litt i vogna da han var 7 mnd, før det har vi hatt bagen i vogna. Men i dag da jeg var ute og trille og skulle sette opp ryggen i vogna, så var hele greia knekt akkurat der ryggstøtta begynner! Ringte til Barnevognhuset Rudo (den i Ullevålsveien, Oslo), skal innom der imorra med vogna.

Får jeg bytta til en ny vogn i et annet merke? Vil jo ikke ha samme vogn når den knekker av ingenting!

Noen som har kjøpt vogn der og bytta..?

Har kjøpsbevis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvolket merke var det?

Skrevet

Troller er jo et veldig kjente og godt merke da... Men nei, du får nok ikke bytta til noe annet.. levrandøren vil jo tape på det.

Skrevet

Men jeg kan jo ikke bytte til samme vogna når den tydeligvis ikke tåler noen ting..?

Skrevet

Da skal jeg IKKE kjøpe troller. Tenkte å bestille den via nett i og med at den var så billig, men ombesatemte meg nå.

Skrevet

Vet jo ikke hvordan de andre modellene er i forhold til denne, men kan ikke si det frister med noen ny Troller nei...

Hl

Skrevet

Ikke for å være frekk, men har det slått deg at det kan være en produksjonsfeil på akkurat din vogn, og at dette dermed ikke er en svakhet ved alle vognene??

Skrevet

Vanskelig å forklare akkurat hvilken del som er knekt rett av, men det ser ikke ut til å være en "produksjonsfeil" pga den er knekt av på begge sidene. 2 deler liksom.

Hl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...