coscos Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Lille M har nå virkelig fått dreisen på å gå, og elsker det! Han tok sitt første skritt på egen hånd for over en måned siden, og har gått noen skritt hver dag. Men, forrige uke tok det virkelig av, og nå vil han ikke noe annet enn å gå. Faller jo ned på rompa, men det er rett opp igjen og videre på sin ferd mellom sofaen, stuebordet, peisen, dørkarmen, osv. I dag har han vært helt propell, vandrer rundt omkring på stua, inn på kjøkkenet, ut i gangen, inn på badet. Blir jo trim for mammaen også som må passe på. Mannen min lurte på om vi burde utstyre ham med skritteller, slik at vi kunne se om han kom opp i de anbefalte 10000 skrittene, he, he! Det ha dde vært noe, snart 11 måneder og sin egen skritteller!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Nei det er ikke barnemishandling ) Men om du setter han på en tredemølle med skritteller.........da blir det noe annet. Hi hi hi hi syns jeg ser..... Kanskje det var lurt, så kan du sitte ved siden av å drikke kaffe. Så slipper du å fly etter ))
Karomamma Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 He he, det er sikkert helt greit!! Pass på at dere kjøper en liten og lett modell da, så ikke han tipper overende
Maud Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Tell i vei, sier nå jeg. Kan huske at de på Idrettshøyskolen for noen år siden gjorde et forsøk der toppidrettsutøvere skulle følge 2-åringers tempo. De måtte gi seg etter få timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå