olla Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som så det sist tirsdag?? Fikk det ikke med meg, heller ikke noen reprise. Noen som husker hva det var som skjedde?? Litt greit å vite før kveldens episode.....er helt hekta, så jeg liker å være oppdatert!!
olla Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2008 fruser...morsomt, det var jo fruer jeg mente!!
petite fleur Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jeg så det heller ikke, skeia ut med venninner og vin forrige tirsdag;-) Kanskje det var en kjempekjedelig episode og ingen husker hva som skjedde?
olla Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 Ja, begynner å lure.... Hjelp meg da!!! Det er jo bare 10 minutter igjen!!!!
LINDA*** Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Jeg skal forklare: BREE: dro til dattera, der var bestemora også. Bree og gubben ville gi en kabriolet til henne i bursdagsgave, hvis hun ga fra seg babyen til dem selv. (tror jeg det var). Dattera godkjente det. HUN NYE/VENNINNA TIL hun vimsete: ble ny styreleder i gata. Ville fjerne en skulptur av no slag de nye homsene satte opp i hagen (som også bråka intenst pga vanngreier i selve skulpturen, rennende nedover). Hun kjempa mot hun med kreft, som også stilte til valg - pg tapte (etter en avgjørende stemme fra hun venninna/vimsekoppen). Hun vill fjerne skulpturen, noe mange andre ville også, og fikk trumfa gjennom dette. MEN, den blir ikke fjerna, for homseparet har noe på mannen hennes *skummelt skummelt* hehe. DEt kom ikke fram hva det var da... EDIE: fikk snikfotograf til å ta klinebilder av Charlos og hun mørke. Eksen til CHARLOS: gartneren kom tilbake, og STO på soverommet der Charlos og hun hadde tenkt å ha sex, Charlos i klesskapet, og gartneren plapra ut om at "jamen, du pleide jo å fake når du var sammen med Charlos blablabla", MENS Charlos hørte på... hehe... Charlos dukka opp hos gartneren og sa ting var greit, at han ikke var sur på gartneren lenger.... (Uten at gartneren visste at han hørte om samtalen på soverommet)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå