Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jenta vår er ikke blitt 7 uker en gang og jeg vil så gjerne ha en liten til:) Samboer bare ler... trør ikke han tar meg helt seriøst:) Men jeg hadde et ganske så tungt svangerskap... ikke noe alvorlig men det gikk i ett med slike typiske-graviditetsplager som kvalme, vann i kroppen (masse) 30 kg gikk jeg opp... sist jeg målte meg var 4 uker før fødsel, så det var vel en del kg til... og så bekkenløsning. Men jeg vil så gjerne ha en til... Når er det forsvarlig å prøve igjen ii forhold til kroppen?? Andre som tenker det samme??
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Ja, men min er snart 6mnd.. Men vet ikke om jeg orker det enda.. Kroppen er sliten og jeg trenger å få litt mer søvn først tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 .... 3 mnd siden min fødsel, men jeg tenker akkurat som deg, og har tenkt det helt siden begynnelsen. Hadde også et slitsom svangerskap med masse vann, hevelser, svangerskapsforgiftning osv. .... men vi alikevel så veldig gjerne ha en til.... og har lyst på ganke tett. Kanskje ikke med en gang, men hvertfall ikke mer enn 2 år i mellom. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Er det din første? Jeg var også sååå klar for en til de første par mnd. Men så begynte det, med tiiidlige morgener (opp kl 6), må ha masse underholdning stort sett hele tiden, osv osv. Så nå har jeg bestemt meg for at det er nok best å vente en stund før vi får nr. 2 Men så er jeg alenemor annenhver mnd også da, pappan er på båt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 De første ukene etter at han kom til verden snakket vi om å få flere, vi var euforiske og lykkelige. Lykkelige fortsatte vi å være, men etterhvert ble vi slitne, akk så slitne. Nå er han seks måneder, og jeg hadde ikke fullført et svangerskap nå, om jeg uheldigvis hadde blitt gravid. jeg trenger lengere tid, kroppen min trenger lengere tid. Hvor lang tid kroppen trenger på å komme seg kommer an på alder, fysisk form osv, men tror jeg har lest at det minst tar 9 mnd før sener og leddbånd har trukket seg sammen til sånn de var før.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 ja, det er vår første:) ønsker så gjerne å bli ferdi med dette med svangerskap, og vil ha tette barn!! kanskje jeg skal vente å se til hun blir noen mnd større... hm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå