Millapril Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Erica har hatt første dag hos sin dagmamma (som er Ericas bestemor) og det gikk såå bra! Jeg er så lettet og fornøyd, og håper det blir like bra i morgen. Litt hektisk med morgenstellet for mor, siden vesla bestemte seg for å stå opp 05.45 i dag, selvfølgelig. Så hårføning og sminking ble litt fort unna gjort...hehe Men selve leveringen gikk så bra. Hun var bra trøtt da vi kom frem, men strålte over å se pusen igjen, nye leker og annet spennende. Jeg måtte jo ringe hjem og høre hvordan det gikk, og det var bare latter og smil hele dagen visstnok. Det er jo så deilig å høre for en bekymret mor... De som kjenner Erica, vet jo at hun ikke alltid har vært så lett å ha med å gjøre, og det er ikke mange mnd siden jeg ikke fikk lov til å sitte i sofa'n mens hun lekte på gulvet engang. Dette er et stort steg, og da er det jo ekstra deilig at det gikk så bra! Jeg håper det holder seg slik!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Åh så godt å høre :-) Det er nok fint for Erica å ha en kjent person og pusen så klart. Jeg husker godt hvordan Erica var tidligere, du kunne ikke sitte en meter unna før det brøyt løs, for ikke å snakke om de gangene du måtte løpe på do og vi andre skulle prøve å holde vesla så lenge, det gikk ikke alltid bra. Så dette er en stor dag og en dag for å være stolt! :-) Morgenstellet er litt stress, merkelig at de ikke vil sove bare til mor er ferdig med sminke og sånn, men det vil de aldri! Det går litt lettere etterhvert da (eller kanskje mor bare blir kjappere hehe). Lykke til videre, dette lover bra :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Så flott at det går bra og at lille søte frøkna er på vei til å kose seg sammen med andre enn bare mamma. Deilig når de er så glad når man kommer og henter og ikke minst at man vet at de skikkelig har kost seg. Dette kommer nok til å gå så fint så. Er så glad for at alle som ikke har fått barnehageplass at det ordner seg med dagmamma enn så lenge. Her hadde vi heller ikke klart oss uten bestemor og bestefar før hun fikk barnehageplassen. Gleder oss til å høre hvordan det går fremover.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Så bra at hun storkoste seg hos bestemor! Ingenting som er bedre enn det, og så deilig for mammahjertet også da! Hun har utviklet seg så utrolig mye på bare noen mnd. Så skjønner veldig godt at du er kjempestolt!!! Det har du all grunn til å være! :-) Stor klem til begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå