Randis Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg er gravid og legen sier jeg har termin ca 30.november. Håper bare jeg klarer å beholde. Kan hende jeg kommer tilbake hit med brakfart om noen dager eller uker. Skal til sykehuset å sjekke alt mulig rart med knøttet på tordag. Krysser fingrene for alt er ok. Alle prøvere på denne siden stå på! Kjekt å ha dette forumet å skrive på når en trenger å skravle med likesinnede. Lykke til!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 masse lykke til videre og vi vil ikke se deg igjen her inne altså! med mindre du er skravlesjuk da;-)hehe håper spira har gravd seg dypt ned og ikke kommer ut igjen for det får den ikke lov til altså;-p håper jeg kommer etter om ikke så lenge:-)
Gurine og gulla Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer med spiren i magen:) Håper min tur oxo kommer snart.... Lykke til:)
Dotten Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så masse og lykke til! Og som det skrives over her, så vil vi ikke se deg her inne mer, så lenge det ikke bare er noe du skulle lure på
Randis Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Takk for hilsningene! Håper jeg ser dere snart over på 1.trimester. Alt bra her så langt.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Så godt å høre at alt er bra så langt:-) Lykke lykke til fremover og GRATULERER MASSE MASSE:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå