Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Kjennes ut som om musklene helt øverst i magen er ømme og "slitne"... Som om magen er "for stor" for magemusklene mine. Er kun i uke 25, og har helt normalstor mage... heller liten enn stor iaf. Flere som har, eller har hatt det slik? Går det over?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2008 Ingen? Bare meg? *dytt!*
ie28 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Virker som om det er det samme jeg har. Jeg har mye kynnere og er for tiden sykemeldt og blir det fremover - fått beskjed at det kan være pga påkjenningen etter disse kynnerne som merkes. Jordmor sa at mange merker disse kynnerne, mens andre ikke kjenner de så godt. Men kanskje det er "påkjenningen" disse gir deg??? Jeg er i uke 27.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå