Gå til innhold

"Sliten"/øm i magemusklene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som om musklene helt øverst i magen er ømme og "slitne"... Som om magen er "for stor" for magemusklene mine. Er kun i uke 25, og har helt normalstor mage... heller liten enn stor iaf. Flere som har, eller har hatt det slik? Går det over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Bare meg? *dytt!*

Skrevet

Virker som om det er det samme jeg har. Jeg har mye kynnere og er for tiden sykemeldt og blir det fremover - fått beskjed at det kan være pga påkjenningen etter disse kynnerne som merkes. Jordmor sa at mange merker disse kynnerne, mens andre ikke kjenner de så godt. Men kanskje det er "påkjenningen" disse gir deg???

Jeg er i uke 27.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...