Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 heisann, venter i mai og holder på og handle inn div ting til babyen. men lurer på om dere handler inn smokker til babyen ? og når eventuellt en begynner å gi babyen smokk ? hilsen uvitende kommende mamma
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kjøpte ikke smokk til første ungen men hun hadde ett helt enormt sugebehov så det endte med at vi begynte med smokk da hun var 4-5 uker gammel. Jeg syns det var veldig slitsomt at hun hele tiden måtte suge pupp eller på lillefingeren så denne gangen har jeg allerede kjøpt en 2 pk. nuk smukker for nyfødt. Vil ha de med meg i sykehusbagen bare i tilfelle denne gangen.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg handlet det ikke inn før babyen var kommet da jeg fikk førstemann. Det sies at ammingen bør være godt i gang før man "introduserer" barnet for smokk, de kan bli litt sugeforvirret. Ved ca 3 ukers alder innførte vi smokk her i gården. Bare tok det med hjem fra butikken en dag vi ville prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå