Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 våknet to ganger i natt, av at jeg hadde skikkelig vondt i nedre del av magen, altså fra navlen og ned. det stakk og verkte noe sykt. gjorde drit vondt. måte bare ta tak i magen og knipe på en måte. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smerten, var på en måte mye stikking, nesten slik som etterriene kan kjennes ut på en måte. noen som vet hva det kan være? jeg tenkte jo på morkaken med en gang, men den ligger jo ikke der tror jeg. og i tillegg så tror jeg ikke jeg har kjent hun så veldig mye de siste dagene vet at det ikke er noe på gang. men lurer litt på hva det var. noen andre som har kjent det slik?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 jeg hadde vel noe lignende natt til søndag. Våknet opp at det gjorde kjempe vondt i undre delen av magen. Kjentes ut som om noen stakk meg med en kniv eller noe. Hadde ett pat stikkninger slik og så sovnet jeg igjen og alt har vært normalt etter det. men er du usikker så ring jordmor eller legen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå