Gå til innhold

spiser dere feta ost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sugen på gresk salat, kan jeg trygt spise det med to i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet faktsik ikke helt hva som er anbefalt med feta ost. Men jeg har spist det mange ganger jeg. Orker ikke være helt overhysterisk :-)

Skrevet

jeg er helt på tryne etter gresk salat og jeg har spist mye fetaost i svangerskapet..

Skrevet

Kan du ikke det, da ?

Det er vanlig ost, det, og skulle være helt ufarlig:-)

Skrevet

Feta ost laget av pasteurisert melk er helt trygt. De fleste i Norge er laget av pasteurisert melk.

Skrevet

hehe, jeg sitter å koser meg med en stor deilig gresk salat nå=) mmmmm..... jeg har hørt at alle fetaoster er pasteurisert. har selv en mann som er gresk, han sier at fetaen er p. i hellas...

Skrevet

Spiser det heeeelt tida! NAmnam:)

Skrevet

På noen merker står d at de er pasteurisert, mens andre ikke. Er du bekymret, så er d jo bare å velge de som det står på.

Har selv kjøpt noen typer fra Arla, tror jeg d var.

Skrevet

Hold dere til kjente produsenter og ikke småskala ysterier!

Ulykken med hun som mistet tvillinger på Rikshospitalet var etter at hun spiste pasteurisert mykost fra en liten produsent (som nå er stengt...) Jeg har spist masse feta men holdt med til kjente norske varemerker. Bakteriene som skal drepes gjennom pasteurisering kan fortsatt forekomme hvis det er noe slurv i produksjon så greit være litt ekstra forsiktig nå når man må tenke på andre enn seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...