Gå til innhold

Trodde det ikke var lov å henge ut folk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det er jo stadig noen som gjør det her inne?Why???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...fordi sånne som deg skal ha noe og irritere seg over ;)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg vil tro at grunnen er at de endelig føler at de kan ta igjen på alle som virker smartere enn dem, har korrekt språk, og generelt virker tilfredse med livssituasjonen sin. Det blir som en omvendt mobbesituasjon fra den man kjenner til fra skoleverket.

Hvis disse hadde følt seg som likeverdige så hadde de selvsagt kommet med smålighetene sine signert ned nick. Dessverre for de anonyme uthengerne så preller slikt vanligvis av de som bli hengt ut, for de uthengte vet godt at det er misunnelse som ligger til grunn for slikt.

Skrevet

Irriterer meg vel ikke..bare lurer.

Skrevet

Ganske tåpelige greier,men du har nok helt sikkert rett..

Skrevet

Ikke mye å være misunnelig for, så jeg tviler på at det er grunnen.. Klart man ikke skal lage tråder hvor hovedpoenget er å henge ut spesielle nick, men anonyme kranglefanter eller ikke, det er vanvittig mye drittslenging alle veier her.. For meg hadde det vært ganske likegyldig om noen slang dritt til meg uten å si hvem man er. Poenget er at det sitter noen der ute som har den oppfattelsen av meg som person. Jeg kommer aldri til å få vite hvem som skriver hva, så nick eller anonym, hadde blitt like lei meg uansett..

Skrevet

Hvorfor bli lei seg av sånt? Det er internett! Det er en haug med folk som ikke kjenner deg uansett - for alt DE vet er du egentlig den reinkarnerte Mor Theresa.

Så lenge jeg har et så fint liv som jeg har der ute i virkeligheten, kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om hva et eller annet skrell tror de synes om meg her inne.

Skrevet

..signerer den her ja..

Skrevet

Nok engang en tråd om dette her.

Hva er det folk tror?? Dette heter kranglesiden -ikke "diskuter-saklig-og-la-vær-og-såre-noen"-siden. Herremin, man henger da ikke ut folk, men nick og gjerne hva de som har signert med disse nickene har uttalt seg!

For alt jeg vet er nøffemor en oppegående jente som ikke er opptatt av spy i det hele tatt, hehe.

Hvis man er uenig i HVORDAN man krangler på disse sidene eller blir støtt eller såret, så er det jo bare å finne seg et annet forum å "diskutere" på!

Jeg for min del syntes det er underholdende å lese her inne og morro å kommentere -ikke det at det er noen avspeiling på livet mitt forøvrig. Jeg ser nok ikke for meg at enkelte av brukerne her inne som omtaler folk som løk, neper, bønner eller andre grønnsaker gjør dette i det virkelig liv. Og om de gjør det - dem om det :-p

Hold dere til saken her inne -KRANGLE- og ta dere heller en tur på skravle hvis det blir for heftig for dere her.

Skrevet

Hva er dette her med å henge ut folk? Henges de ut på tørkestativ, eller over gelenderet på verandaen da eller?

Skrevet

Syns denne "ulovligheten" høres så spennende ut seh

Skrevet

Ble litt pinlig berørt av det du skrev babygullllzzzz..var det et forsøk på å være morsom lizzzmmm..

Skrevet

Morsom? Nei..Syns du det da?

Hva er det her med alle disse zzzzzzzzzzz og llllllz da? Et forsøk på å være "kul"?

Skrevet

Jeg synes ikke du er spesiellt kul, selvom du bruker z i nicket ditt.

Skrevet

skaff deg lesebriller du nn 11:34

Skrevet

Jeg vet, jeg vet. Denne anonym er BIMs svar på Ari Behn - kjent for sine ztramme z'er. Goodtimes.

Skrevet

Du dreit deg litt ut der eller ?? Det jeg sier, tackybildet tilsvarer innmaten i huet ditt..babygullz.

Skrevet

"lysfontene" - "gylden halvmeter"

*spy*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...