Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Vi har det. Opprinnelig en bod som jeg satt inn litt hyller og kjøpte klestativer fra Ikea til. Ikke stor, men kan si jeg kan spasere inn i klesskapet mitt.
Bella Swan Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Vi har. Har 2. Et til barna og et til oss. Helt fantastisk!!!!
shimonie Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 jepp=) utrolig kjekt! vi har fryseren der inne og, for ikke plass på kjøkkenet.. får jo plass til veldig mye! trenger riktignok flere hyller til klær da...TTT-ting tar tid her i gården:P
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Ja, og det er såååååååååååååå deilig.....
grå :) Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 hehe har vel egentlig det vi også. laget en gang gjennom største soverommet slik at vi fikk en gang inn til badet og laget et kott innerst hvor vi har klærne alle sammen. ble egentlig veldig praktisk
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Vel tja.... har en bod vi har til klær som henges opp, kjoler, dresser, skjorter ++ , men der er det mest pentøy. Men drømmen er en skikkelig gå-inn-i-garderobe, i neste hus.... =))
Bippe77 Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 drømmer om det, men har det desverre ikke... men drømmer om å bygge hus.. så kanskje vi får det til da... drømme drømme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå