grå :) Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 denne uka har han tatt ut en ukes pappaperm og telefonen fra arbeidet hans har søren meg ikke stått rolig. han har sitti på nett/ prata i den fonen 90% av arbeidsdagen ( dvs fra før 0900 til over 1700) . blir så frustrert jeg. greit nok at det er et lite firma og kun han kan løse den typen problemer, men likevel da. han har da vel rett til fri i permen sin han også? kjenner jeg dem rett så får han ikke noe kompensasjon heller for dette. ARRRGH sånn her det hver eneste gang han har fri. uansett helg eller hverdag. jeg kunne fint overlevd en engangsforeteelse, men dette skjer altfor ofte *sukk*. eneste løsninga er vel å skifte jobb, men han vil jo søren meg ikke det heller *dobbelt arrrgh*
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Du veit, den mobilen har to råflotte funksjoner. Den ene skrur av lyden den andre skrur den HELT av;)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Og hvis det ikke virker, går det jo an å miste telefonen i do? du kan få låne mini en stund hvis du vil , jeg kan nesten garantere at at du vil finne det utroligste i do hvis han får være på badet, så bare legger du mobilen lett tilgjengelig for han:
grå :) Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 hehe innmari fristendene. malin har dessverre ikke fått den geniale funksjonen enda. dessverre hadde de nok funent en annen løsning ganske kjapt:( han er jo søren meg mer gift med jobben enn meg til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå