Hva skjer'a?♂ Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Kommer nok veldig an på arbeidsoppgavene, størrelsen på firma osv. Personalkonsulenten hos oss har 410 000.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Ok. Takk. Ja, det står ikke noe i utlysningen skjønner du. Og lurer litt på hva jeg skal si om de spør under intervju om lønnsforventninger. Det er jo i det offentlige. Det trekker vel litt ned. Noen flere?
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg tror det ofte ligger noe under 400 000 eller oppimot det. Kommer helt an på bedrift og arbeidsoppgaver og selvfølgelig vil erfaringen din spille inn også.
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Ja, klart. Noen som har jobbet med dette innen det offentlige som kan svare her?
Sylteflesk Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Ut fra andre jeg kjenner som har hatt tilsvarende jobb i det offentlige, ville jeg gjettet på 350 000 - 360 000. Tror personalkonsulenter jevnt over lønnes som førstekonsulenter, og de stillingene går som regel opp til ca lønnstrinn 49-50. Hvis det er i det offentlige synes jeg forresten det er veldig rart at det ikke står noe som lønnsramme i utlysningen. Synes over 400 000 høres MYE ut for en sånn stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå