tuttelura Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei! Hadde lap 18.3., og skal nå i gang på IVF-seksjonen. Noen som har noen ferske "ventetider" å komme med? Vet jo at det ikke ventetid å snakke om, men litt blir det sikkert allikevel:-)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Hei! Jeg vet ikke helt hvor lang ventetid det er fra LAP og til forundersøkelse og info.møte ved Riksen. Men tror ikke det er så veldig lang tid - du er jo allerede inne i systemet så vil tro det kanskje ikke tar så lang tid før du får en innkallelse. (det er iallefall slik det har vært for meg). Var til info.møte og forundersøkelse der rett før påske og skal i gang med nesespray allerede 3. april med uttak i uke 19 for IVF (men fikk da på info.møte beskjed om at vi kunne ringe inn mens i mars og at vi kunne beregne å komme i gang i mai eller juni). Så jeg har nok hatt litt flaks som har kunnet komme i gang allerede. Du må ha lykke til - håper innkallingen snart ligger i postkassa di!
Endaenbabyønskes Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Jeg hadde LAP for 3 uker siden og var på første samtale md samboeren min i dag! Jeg ringte RH og sa at jeg var ferdig med LAP. Spurte om forventet ventetid og om det var mulig å bli kontaktet dersom det var avbestillinger. STÅ PÅ! DA går det så mye fortere. Lykke til!
tuttelura Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 Sånn jeg tenker også:-) Den første timen vi hadde der ble det sagt at i løpet av 3 uker etter opr burde vi ha hørt noe fra dem, hvis ikke skulle jeg ta kontakt. Nå er ikke jeg kjent for å være den mest tålmodige av meg, så jeg sendte dem en mail allerede på søndag som var jeg, og fortalte at vi var ferdig osv.. Regner jo ikke med å høre noe enda, men hadde vært så utrolig deilig om vi fikk til et forsøk før sommeren:-) Lykke til til deg også ersol:-)
Endaenbabyønskes Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 YES! Sendte dem mail jeg også, men ringte dem i tillegg;)))) Fikk vite i dag at vi begynner md AIH de første gangene. Venter spent på TR!!!!!! TVI TVI for oss.....
tuttelura Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Om jeg ikke har fått noe svar på mailen min innen fredag tror jeg at jeg skal ringe.. Venter mensen i slutten av neste uke, og jeg lever jo litt i håpet om at vi kanskje kunne fått time til forundersøkelse og kunne startet opp allerede den syklusen.. Antar at det blir IVF på oss.. Er det rundt dag 20 eller noe man starter opp med nesespray??
Endaenbabyønskes Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Med AIH så brues ikke nesespray, så kan dessverre ikke svare på det. Ville bare si i fra om at jeg fikk svar på mailen dagen etter at jeg hadde sendt den. Vi må holde hverandre oppdatert på fremdriften;))
tuttelura Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2008 Ja, det må vi.. Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men har nå vært medlem en lang stund, nå når vi endelig er i gang, så blir jeg nok mer aktiv.. Uansett masse å lære her:-) Hvor i landet bor du da? Hvor gammel er du?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå