Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 JM rådet meg til å skrive ønske brev.Sitter her å grubler å tenker!!Er førstemann så jeg vet jo ikke hva jeg går til.JM ga meg noen tips å pekepinner,prøver å formulere ned noe her!! Andre som har tenkt å skrive ønskebrev her eller??
HegeKH Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 ja, det har jeg gjort... var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle skrive det, så ble egentlig bare korte stikkord setninger... de skjønner sikkert hva jeg mener uansett:-)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det blir sånn hos meg også gitt..Skriver en liste jeg!!!Punkt for punkt...Det må vell gå bra det ja:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Ingen ønske brev her. Med førstemann visste jeg ikke hva jeg gikk i, og følte det var bedre å få hjelp av JM og høre hva hun anbefalte underveis. Nå andre gang har jeg vert til jorunal skrivning, og de skrev hva jeg kunne tenke meg i papirene der. De skrev bare kort ned at jeg kunne tenke meg badekar, masasje, ikke epidural men evnt lystgass.Så de har papirene når jeg kommer inn.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Fikk et skjema fra jordmor som jeg kunne fylle ut: tanker om fødselen. Her er de ferdigformulerte spørsmålene som jeg svarte på (svarte på de som passet meg) 1 Er det noe personalet bør vite om deg, for at det på best mulig måte skal kunne støtte og hjelpe deg under fødselen. 2. Har du erfaringer fra tidligere fødsler eller barseltid som du ønsker å fortelle om? 3. Har andres erfaringer og fortellinger påvirket din innstilling til fødselen og i tilfelle hvordan? 4. Hvilke tanker gjør du deg om smerte og smertelindring? 5. På hvilken måte tror du personalet kan støtte deg og din partner under fødselen? 6. Er det noe som tilsier at du kan ha behov for ekstra hjelp og oppfølging i forhold til amming og stell av det nyfødte barnet? Kanskje de spørsmålene kan hjelpe dere også?
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Da har du jo "ønsket" deg noe selv om du ikke skrev det i et brev.Du tok det bare muntlig
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 kakemonsteret m/ bolle i ovnen den var super :) Hjalp veldig..Thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå