Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dager over ikm, og gruer meg sånn til å teste... sikkert bare redd for å få enda et negativt svar... Kjenner noen stikninger i nedre del av magen, og er livredd for at det er tanta som skal komme :(

Har vært på do i hele dag, for å sjekke, men ingenting enda...heldigvis :)

Aurora på forumet "spå/horskop" spådde at jeg er gravid, og dette på søndagen.. men har hørt at dere her inne har blitt spådd av mamalari,og hub har fått rett...

Huff,føler meg litt sytete nå, men sånn er det når en har vært prøver i 1 og ett halvt år....

Bestilte meg graviditetstester på nett igår.. jeg er ikke den som stiller meg i kø på apoteket,for å si det sånn, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så utrolig spennende, håper det endelig har blitt din tur!!:)

Skjønner godt at du er redd for å teste, det er jo så nedtur å få negativt resultat. Men hååper at du får en positiv test! Krysser fingrene for deg, masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...