Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg er 5 dager over ikm, og gruer meg sånn til å teste... sikkert bare redd for å få enda et negativt svar... Kjenner noen stikninger i nedre del av magen, og er livredd for at det er tanta som skal komme Har vært på do i hele dag, for å sjekke, men ingenting enda...heldigvis Aurora på forumet "spå/horskop" spådde at jeg er gravid, og dette på søndagen.. men har hørt at dere her inne har blitt spådd av mamalari,og hub har fått rett... Huff,føler meg litt sytete nå, men sånn er det når en har vært prøver i 1 og ett halvt år.... Bestilte meg graviditetstester på nett igår.. jeg er ikke den som stiller meg i kø på apoteket,for å si det sånn, hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Ååå så utrolig spennende, håper det endelig har blitt din tur!! Skjønner godt at du er redd for å teste, det er jo så nedtur å få negativt resultat. Men hååper at du får en positiv test! Krysser fingrene for deg, masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå