mandel med to bøller og et frø Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet hva regelen for å sende barn som har hatt vannkopper i barnehagen er? Hvordan har dere gjort det?
krabbetrollet Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 "Normal" regel er at når alle vannkoppene har tørket inn (ikke er væske i lengre) er det greit å gå i bhg. Hvis barnet er i fin form ellers :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå