Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om du kom over noen guttejævler som herpa bilen din? Det er def ikke en situasjon der jeg hadde vurdert ikkevold.Tror de skal være glade for at jeg ikke fikk tak i dem, svina. Arg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel. var der i fjor. Jeg gikk selvfølgelig for behandling. Straff hjelper ikke;)

Skrevet

Jeg veit nå ikke, skulle gjerne behandla dem med skrutrekkern de behandla bilen min med, hadde jeg hatt sjansen. Stikk, vri, bend og rip - på akkurat samme vis.

Skrevet

Ikke sant. Er noe med å få det innpå seg. De hadde ødelagt på den måten ja? Min bil ble det bare knust en rute i. De trodde vel at bagen i baksetet inneholdt en pc tenker jeg. Men der ble de lurt.

Skrevet

Ja, rein ødeleggelse, ikke engang amatørmessig om det er forsøk på innbrudd. Jævlene. Henger meg på "brenn i helvete"-tråden...

Skrevet

Bind dem fast i garasjen og vis dem den inngrodde bikinien! Tipper de ligger unna bilen din i all framtid..!

Skrevet

Hvis du får fatt på dem, så send dem til meg etterpå. De skal nemlig få kose seg med å herpe bilene til samtlige som er ansvarlige for internkommunikasjonen hos NSjævlaB.

(Hilsen post-påsketurist, fremdeles uten bagasje.)

Skrevet

Vet du vel... Jeg ville løfta dem opp, med sykler og skrujern og de stygge tunge skoa, og fillerista dem til de hikstet etter "herran gud".

Skrevet

Ja, får jeg vite hvem det er så bør det absolutt inngå, det er sant. Aversjonsterapi?

Skrevet

Høhø. Som om jeg faktisk brukte seks timer av mitt dyrebare liv på den turen, trodde du? (Med min flaks hadde jeg nok uansett bare fått beskjed om at den akkurat var blitt transportert annetsteds, men at ingen visste hvor denne gangen heller. Hyl.)

Skrevet

Jeg hater sånne unger så sterkt at jeg blir kvalm av å tenke på det. Så det er ingen tvil om hva jeg ville ha gjort. Ville uten tvil overvåket bilen min 24/7 i tiden fremover, for å se om noen kom tilbake for å beundre verket. Videre vet jeg ikke hva jeg ville ha gjort - men ville sikkert ikke vært veldig pent.

Grr

Skrevet

Jeg hadde kasta guttejævlene inn i bilen og tvunget de til å si hvor de bor og kjørt de hjem en etter en og fått de til å fortelle hjemme hva de hadde gjort!

Mulig en eller annen hysterisk mor som mener at hennes barn aldri gjør noe galt hadde meldt meg for kidnapping da men... hmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...