Gå til innhold

Hvordan er det med hemoridene jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å bli plaget av dette? Har heldigvis ikke så mye som forrige gang, men det er ikke noe festlig..

Vurderer operasjon etter denne siste fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Salvene virker ikke, så tror det blir operasjon, ja. Ikke så vondt, men veldig usexy. Minner meg om en sjimpanse..! ;-(

Skrevet

Hei dere.

Nettopp dette er jeg sterkt plaget med (tidvis vel og merke).. Og jeg har verdens beste kur mot disse hemorridene... Kjøp homøepatmiddelet mucokehl supp på apoteket..pluss at dere bruker den vanlige hemorridesalven i tillegg.. kan ta opptil tre pr dag, og det hjelper som bare rakkern. det flotte er jo at dette er et naturmiddel som også er uskadelig å ta:):)

Lykke til:)

Skrevet

Hei! Takk for tipset! Prøver å få tak i det middelet i morra den dag! :-)

Skrevet

Ofte er det bestillingsvare, så da tar det et par dager før apoteket får det inn... Det har hjulpet meg mange mange ganger under dete svangerskapet:)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene her!! Har hemorider for andre gang i dette svangerskapet, og denne gangen er det skikkelig ILLE!! Utrolig smertefullt, så vondt at jeg nesten ikke klarer å sitte og gå på normal måte. Prøver å behandle med diverse hemoridesalver etc, men de hjelper ikke mye. Måtte kontakte legen min i dag, og han skulle skrive ut resept på stikkpiller, som skulle hjelpe bedre enn salvene...Håper virkelig at dette hjelper, for dette er skikkelig smertefullt....Skal prøve å få fatt i det middelet som ble anbefalt her også...prøver alt nå,så dette skal gå over snart....Føles rett og slett som om noen har skutt meg i rompa!!

Skrevet

Men jeg har hørt at det er smertefullt med operasjon og etterpå. Er man da sikker på at det ikke kommer tilbake?

Bare lurer..

Vil hemoroidene bli mindre av seg selv etter fødselen, eller bare forbli som de er?

For noe drit!

Skrevet

Det er meg som har nevnt vidundermiddelet mitt lenger opp her .. Jeg har vært så plaget med hemorrider.. Både før og under dette svangerskapet.. Er satt opp på akutt time på sykehuset, og kan når som helst operere de bort... Men siden jeg klarer å kontrollere dette, og få de relativt raskt tilbake med vidundermiddelet ser jeg ikke behovert for operasjon... Har også hørt at det er vondt, og man er laaangt fra sikret fra å ikke få dette igejn.. Selv fikk jeg satt på strikker på de, men det var også håpløst,(funka ikke- og var DRITVONDT) så jeg har funnet det som hjelper for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...