Gå til innhold

20 år skal ha 10.april


Guttemamma87

Anbefalte innlegg

Er ganske sjenert og har litt problem med det å bare skulle møte opp på et slikt treff alene, men har egentlig veldig lyst siden jeg føler meg litt alene...

Håper noen kan oppmuntre meg og hjelpe meg til å psyke meg opp til å komme:) Alle oppmuntrende ord er godt mottat:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=)

 

jeg som legger ut treffene er 21 år gammel=) jeg har termin 4 juli=) mange som har jevnt fremover. april,mai,juni,juli,august og september=)

 

du må gjerne komme. mange er beskjedene for å komme alene. hvis du vil kan jeg teffe deg utenfor så kan vi gå inn sammen=) hvis du bor i ålesund da selvfølgelig! men du må bli me!!!

 

alder på de som kommer varierer også. vi er 1 på 19, 3 på 21,1 på 23, så har vi 28-34 år... vi bruker å sitte (prøver i hvertfall) helt overst på lyspunktet, på det lange storbordet=) der får vi være litt i fred og det er god plass til alle som møtes=)

 

Det er ikke noe sånn fast opplegg på hva vi gjør der. vi bare prater om alt mulig rart, deler litt erfaring, diskuterer, spiser litt mat... ja, det er rett og slett som en jentekveld!!;)

 

håper du dukker opp;)

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...