Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ella eller Kaia. Kaia blir i såfall oppkalling etter farmoren min som døde når min far var 14 år..

Hjelp! Vi blir ikke enige. Hva skal vi velge???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kaia:) Syntes ikke så særlig om Ella.

Skrevet

Kaia:)

Skrevet

Jeg synes Kaia er nydelig, liker også Ella veldig godt, men Ella er ganske mye brukt nå. Kaja er mer sjeldent. Kaja, ville skrevet det slik, er kjempesøtt og tøft. Ville valgt det.

Skrevet

Jeg liker nok Kaia litt bedre enn Ella. Men Ella er også fint. Min stefars mor heter Ella, og hun er en koselig gammel dame, så jeg har bare gode assosiasjoner til navnet ;-)

Skrevet

Begge er fine, men jeg holder en knapp på Kaia! Dessuten har dere en hyggelig grunn til å bruke det. (Altså å kalle opp, ikke hyggelig at hun døde så tidlig...)

Skrevet

Begge er veldig fine, men jeg er veldig glad i Kaia:-) Syns det er et flott og koselig navn, og spesielt koselig at det er oppkalling.

Ville kanskje skrevet Kaja med j, ellers blir det liksom "ei kai -- kaia" hvis du skjønner. Der båtene ligger...Men det er jo det samme navnet.

Skrevet

To av mine favorittnavn. Liker Ella best, men syns Kaia er kjempe fint. Koselig med oppkalling da.

Skrevet

Begge er fine, men synes dere bør velge Kaia (med i) siden det er oppkalling. Synes Kaia med i er penere enn Kaja - hvilket understreker at folks smak alltid vil være forskjellig når det gjelder navn...

Skrevet

Ella - uten tvil! Kaia er et sted man legger til båten + et hardt navn.

Skrevet

To fine navn, ville nok valgt Ella, men Kaia er og nydelig. Hadde nok skrevet det Kaya, lettere å forstå navnet internasjonalt og det begynner å bli viktig sånn som alle unge farter rundt for tiden.

Skrevet

Det er hyggeligere å oppkalle enn å ikke gjøre det - så derfor ville jeg nok valgt Kaia, men jeg liker egentlig Ella best av de to navnene du har på lista.

Og jeg synes Kaja er finest sånn med j. Kajsa er enda finere!

Skrevet

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! Setter virkelig pris på det i denne hormonelle- forvirrede-ubesluttsomme perioden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...