wargirl Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Prøver å bli gravid, men ingenting skjer. Er redd vi ikke treffer riktig dato for befruktning. Har noen her prøvd eggløsningstester, og hvilke erfaringer har dere med dette?? Håper inderli på svar, venter sånn på lille nurket
Brillemamma Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg begynnte å teste fra dag 8 etter første mens dag. Testet da på dagen. Jeg fikk utslag på dag 24... Hadde sex og ble gravid.. Jeg brukte el tester (strimler) fra billig tester.
It's all about me Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det er takke være el tester at jeg er gravid nå, så må si jeg bare har positiv erfaring med det. Uten testene hadde jeg ikke sett at jeg faktisk hadde el på dag 21 - 23 et sted. Det er jo altfor sent når mensen kommer noen dager senere. Så da gjorde jeg noe som vistnok er fy fy her inne, fikk bedre og tidligere eggløsning og ble gravid i neste pp. Jeg bestilte en hel haug el-tester på billigetester.no. Mye billigere å fungerte strålende på meg iallfall.
Babyønske �� Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har brukt det noen sykluser og fått positivt utslag hver gang. Men det skal dessverre mer til enn å bare treffe eggløsning for meg ser det ut til. Så eggløsningstester er ingen garanti. Sjansen er like stor med hyppig sex midt i syklusen, evt hele syklusen. Ta en titt inn på Bli-Gravid forumet der finner du flere innlegg som har med det å bli gravid gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå