Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Moren min er veldig stresset i forhold til hva hun skal ha på seg, og synes det er vanskelig å finne noe. Har dere noen tips, dvs. linker til bilder av kjoler mødrene deres skal ha? Eller tips til noe som kan egne seg til en moderne og voksen dame?
snartmammatil7 Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes Jordan har mye lekkert til brudens mor http://www.jordanfashions.com/collections_details.asp?nCatID=2 Desverre koster de flesk, men man kan jo hente inspirasjon :-)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 da jeg giftet meg hadde mor en mørke lilla kjole som var todelt. veldig stilig. svigermor hadde en klassisk svart kjole med litt diamanter i. begge kjolene var veldig elegante og litt nøytrale i fargen.. et annet alternativ er jo bunad om en liker det...
sæsti & sebbe Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Mamma skal ha Tromsbunaden sin. Jeg syns egentlig hun skulle hatt en flott kjole, men hun er mest komfortabel i bunaden og siden det jo er en festdrakt så er det helt ok for meg!
pandabjørn Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 mamma har vestfoldbunad men jeg har sagt til henne at hun får kjøpe en ny kjole når vi skal gifte oss og hun er faktisk enig også bunad er greit nok det men ikke i bryllup til dattern synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå