mamman til leon og Noah Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 sønnen min på 5 uker er så hvit på tunga... noen som vet hvorfor? han får mme...
alvis Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Soneterapeuten min sa at det kom av for lite tarmbakterier. Gutten min hadde det, jeg trodde alle babyer hadde det, og han hadde kjempe mye vondt i magen. Jeg gav han fryste tarmbakterier og etter ca 10 dager var ikke tungen hvit lenger. Vet ikke om det stemmer alltså.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Kan det være sopp? Vet det er ganske vanlig.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Høres ut som det er sopp han har fått i munnen. Oppsøk lege, så får du evnt noe mot det. Du kan også kjøpe en slik fingerbørste som man bruker til å pusse tennene med den første tiden de har tenner. Fåes kjøpt på apoteket
fru.britta Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 det hørres ut som trøske (en slags sopp)minstegutten min hadde også dette.jeg fikk beskje av helsestasjonen om å pusse tungen forsiktig med farris(flere ganger dagli).det var også lurt å gni tuttene til flaskene i grovkornet salt ca ei gang i uka.ellers fikk jeg noe (på resept)som heter mycostatin.sprøytes inn i munnen,da forsvant det.det er ikke farlig,med bare følg med om han blir sår i stumpen.fikk jeg beskjed om.veldig mange som har dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå