Gå til innhold

Ecco gore-tex som ikke er vanntette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man kan klage på?

Kjøpte Ecco vintersko til begge guttene i høst, men har jo overhodet ikke vært snø på sørlandet i vinter så de har stort sett blitt brukt på barmark. Yngste sine er helt fine, har også god erfaring med Ecco fra før.. Eldste har blitt litt våt gjennom på våte dager, men jeg har liksom ikke brydd meg så mye om det, han kan jo ha hoppet i en vanndam og fått vann oppi. Men da vi var på vinterferie hvor det var snø ble hans vintersko klissblaute gjennom hver dag, ingen av de andre barna (vi hadde med 5 barn tilsammen) ble våte inni skoa. Tenkte at dette var da noen dårlige sko... Nå har det kommet snø her i sør, og han er klissblaut på sokkene etter et par timer i akebakken!

Kan man klage så lenge etter, har jo brukt de i hele vinter, men jeg har holdt de rene, og impregnert med spray jevnlig, og minstemann sine er jo helt vanntette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vel jeg ville prøvd å klage. Har ikke hatt Ecco vintersko, er det Gore-tex bør det vel tåle såpass.

Har hatt Viking gore-tex til mine og har vært veldig fornøyd.

Skrevet

Bare klag! Vi klaget på mellomste sine i høst, han ble våt på ene foten i ett kjør (vi har også god derfaring med ecco vanligvis), hun i butikken satt dem i vann og en time senere når jeg kom inn var det dam nede i skoen visst. Fikk med meg helt nye sko, begge to, og har ikke hatt noe trøbbel siden :-)

Skrevet

du må huske at gore texen trenger impregnerieng minst en gang i uke for at de skla være vanntette da...... så du kan jo prøve det og se om det har noen effekt! vi har aldri hatt noe problemer med det, og de tåler en god del vanndammer også, men det er jo ikke gummi støvler, så da må man jo regne med at de blir våte da.

Skrevet

hei

jeg jobber på skoringen og der selger vi ecco gore tex, når noen kjøper ecco sko som er av gore tex så stempler vi alltid kvitteringen og ber kunden om å beholde og ta vare på den da den gir deg en garanti på at skoen holder seg tørr i 1 år, så da spørs det om du kommer så veldig langt med å gå tilbake med skoen dersom du ikke har kvittering, men kan jo alltids prøve

det er ecco selv som gir denne garantien

men jeg hadde da tatt turen innom butikken du kjøpte den på og hørt, kan ikke annet enn å få et nei

lykke til da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...