Gå til innhold

Da har jeg oppdatert brystoperasjonen min for....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du ikke sende passordet på PM til mg også? Lyst til å se. Vurderer dette selv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt vanskelig dt milfa siden du ikke har noen profil :o)

Skrevet

Kan jeg også få passordet?:)

Skrevet

Å herreguuuud for noen fine pupper!!!!!!!!!!! :-o :-o :-o

Fy flate, nå ble jeg misunnelig!!

Syns det er litt artig at vi har hatt/skal ha de samme operasjonene:-D

Skrevet

Takk for det. ;o)) Ja vi følges at :o)

Skrevet

Sånn. Da har jeg lage. Du får prøve å sende nå:)

Skrevet

Hmmmm, finner ingen postkasse?

Skrevet

får eg åsså se?? ;)

Skrevet

Hei.

Kan jeg få passsordet ditt? Du var blitt kjempe flott etter mageoperasjonen. Helt utrolig! Har vurdert brystoperasjon en gang i fremtiden (når jeg er ferdig med barn)

Skrevet

ups. jg glemte å krysse av den haka at jg ville ha post. skal være ordna nå:)

Skrevet

Da funket det milfa :o)

Skrevet

Hej cat!

Magen ser flott ut synes jeg, håper du er fornøyd nå. Dessuten så er puppene strålende! Arrene blir sikkert bare bedre og bedre fra nå. :D Er du helt fornøyd med alt nu?

Skrevet

Nope, ikke med magen. Det synes ikke så mye når jeg står men når jeg sitter synes det godt det vi snakket om. Skal på konsultasjon om det den 22 April , samt etterkontroll av bysten. Den er jeg derimot suuuuper fornøyd med :o))

Skrevet

ok. Skjønner! Håper det ordner seg da. Kjempekjekt med snasne sprett-pupper da! :D

Skrevet

Jepp kjempekjekkt. har allerede hatt på halterneck kjole uten bh under . Likevel var de helt på rett plass ,o))

Du tinker.... har du msn?

Skrevet

ja... sender pm..

Skrevet

Kan jeg også få se, vurderer også brystoperasjon, eller det er vel heller legen min ettersom han er bekymret for ryggen min!

Skrevet

Har sendt deg pm =) vil gjerne også ta en titt:) :)

Skrevet

Hei,jeg kunne tenke meg å se jeg også...har du passord?

Skrevet

dæken di flotte puppan!!!! imponert!!!

Skrevet

Har sjekka siden din nå.. utrolig fine barn du har :) :) :) :) må si at den minstejenta di er en av de peneste jentene jeg NOEN gang har sett.... Hun var såååå nydelig!!! =)

Og guud for en flott mage du har fått!!! =) =) den har du alllll grunn til å være fornøyd med ja;) Har gjerne lyst til å se puppebildene! =) om jeg får lov.. (haha høres ut som den perverse grisen her) :P Men er såå nysgjerrig, da jeg som sagt har lyst og skal ta en operasjon selv... =)

Skrevet

Har visst ikke passord jeg heller.. Håper du er fornøyd :) Du er sikkert kjempe fin :)

Skrevet

Jeg fikk det dekket , så det kostet ikke mer en egnandelen.:o))

Skrevet

Candycups, du har full postkasse.

Skrevet

hei cat!

jeg visste ikke ta dte gikk an å få sååååååååå fin mage etter operasjon! åsså så kjempeslank du ble oxo:)

ble hot mama du nå!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...