Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 til å gjøre ferdig lekser. Er SÅ kjedelig. Har presentasjon i morgen som jeg nesten ikke har begynt på. Skal ha en slags analyselignende sak av et dikt.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Inspirasjon og arbeidslyst kommer HER!!! :-D :-D
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 takk:D kanskje noen kan hjelpe meg med noe annet og??? er så fint med lærere som ikke går gjennom oppgaven og i tillegg bruker ord jeg aldri har hørt om før. men: om jeg skal parafrasere innholdet strofe for strofe betyr det at jeg må skrive om hver strofe til mitt eget?
Mamma-til-3-jenter Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Uff..... Kan desverre ikke hjelpe deg, men nå ble jeg veldig glad for at jeg er ferdig med skolegang!!! ;-)
nr-4-i-oktober Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Søkte på parafrasere på nett: Å omskrive eller å parafrasere vil si at du tar et avsnitt eller et synspunkt og gjengir det med dine egne ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå