Gå til innhold

vet at litt mens murringer er vanlig, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter etter en dag på jobb.. har vert ganske bra i påskeferien når jeg har vert hjemme og slappa av.. men no har jeg skikkelig mens smerter i undelivet... og det gjør vondt å løfte høyre foten når jeg går oppover trapper.. er dette vanlig?? eller kan det vere bl?? er litt redd for å få det.. elsker jobben min i bhg, men de blir mye løfting og bæring.. og jeg er bekymra for om dette er bra for kroppen min..

greit at man får mensmurringer fordi livmora vokser, men da burde det vel ver likt hele tiden???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hei :-)

Hvor langt er du på vei da??

Man opplever jo smerter forskjellig og jeg har flere ganger hatt slike smerter helt nederst i magen(over blæren), men det hjelper å bøye/tøye litt og massere lett med litt krem. Er visstnok alle disse båndene til livmoren som strekker seg.

Men får du sterke smerter som ikke går over eller blødning er det lurt å kontakte legen :-) Bedre å sjekke engang for mye, enn en gang for lite!

Men det er vanlig å ha vondter i kroppen, særlig visst man er sensitiv og kjenner kroppen sin godt (mht smerter) da kan man kjenne mye rart :-/ Jeg bruker å tenke at går ikke smertene over i løpete av en stund er det nok noe galt, og med unntak av den trege magen så stopper disse strekksmertene etter bare en liten stund :-)

Lykke til så mye! Alt er nok i orden med deg skal du se :-)

Begynnende bekkenløsning må du til legen for å få diagnosert, men er vell ikke umulig. Men alle leddene/ senebåndene i bekkenet er jo allerede begynt å forberede til fødselen så ikke rart at du kjenner smerter der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...