Gå til innhold

Jeg er så JÆVLIG forelska!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og det er så JÆVLIG dritt!!!!

Vi kan ikke være sammen, vi er liksom ikke "ment to be".. Det er så mange hindringer i veien, så mye stress! Men jeg er så vanvittig forelska!!! Jeg tenker på han hele tiden, vil kjenne armene hans rundt meg igjen, kjenne lukten av han, høre hjerte hans slå, kjenne fingrene hans som stryker meg over huden, ligge inntil han, høre han le, se han smile.. Aaargh!! Jeg blir snart gæren her jeg sitter!!

Og ja, vet at dette er kranglesiden.. Men her kan jeg være anonym og samtidig få ut frustrasjonen min, uten at noen egentlig vet at jeg er meg!

Jeg har liksom sagt til alle at.. Tja, det er ingenting, var bare en flørt..

Men jeg er så sinnssykt forelska at jeg snart sprenger her jeg sitter!!

Jeg vet at det er dumt av meg å ringe han og be han om å komme en tur.. Bare for at jeg skal få kjenne de myke leppene hans mot mine, en siste gang.. Jeg graver liksom graven min enda dypere, når jeg vet at det aldri kan føre noe sted. Det er ikke noe sånn "nja, kanskje en gang i fremtiden" - altså at det er et håp der. Det er totalt uaktuelt!!!!

Men han får det til å kile i magen min, han får meg til å smile, han får meg til å le.. Jeg føler meg liksom så lett og bekymringsløs hver gang jeg tenker på han. Når jeg ringer han så kiler det i magen og jeg kjenner at jeg rødmer.. Hva er vitsen med å bli sååå forelska i en som man ikke kan være sååå forelska i? Urettferdig, hehe..

Ja.. Det var mitt lille utbrudd!

Ha en fantastisk ettermiddag alle sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Himmel og helvete - ta det du kan få og kos deg med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...