Gå til innhold

"sti" på øyet ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser det egentlig ut?

Lillemor på 2,5 år har et betent øye. Men det ser ikke ut som øyekatarr.

Øyelokket er rødt og hovent, og det ser ut som det er pussfylte blemmer nederst ved øyehår roten.

Får ikke undersøkt det ordntlig heller, da hun har veldig vondt der.

 

Noe jeg kan gjøre, eller bør en lege se på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du treng ikkje gjer noko:) Det er litt vondt/ubehagelig, men det går over av seg sølv:) Ikkje begynn å pirk, det kan gjere betennelsen verre:)

Skrevet

Takk for svar.

En ting til , det er ikke smittsomt???

Skrevet

Nei, det er ei slags kvise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...