Gå til innhold

tillab ? venter liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det elefantuttrykket ditt??? Tror jeg kommer til å trenge det i nær fremtid!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp igjen

Skrevet

Effelant:)

Er du blitt medlem i Effelantklubben?!

Skrevet

4 mnd på vei nå, og magen viser helt klare effelanttendenser!

Skrevet

Hehe, så bra det er flere effelanter!

Får fnatt av sånne ueffelantete effelanter;) *misunnelig*

Skrevet

Jepp, me too....Men håper på å bli en liten effelant denne gange, bekkenet har alt begynt å si aua :-S

Skrevet

Ah, det er så kjipt det. Er så glad jeg slapp det forrige gangen, ellers hadde jeg vel neppe vært effelant igjen allerede:p

Her er jeg "magenfallerav" effelant om dagen. Den er blitt skikkelig tung:(

Har du vært på Ul?

Skrevet

Vært på tidlig ul (uke 15 pga epilepsi og medisinbruk) og alt var bra. Ordinær ul er 8. april. Gleder meg veldig! Håper vi får vite kjønnet!

Ikke så lenge til du har termin da! Spennende! Vet du hva du får?

Skrevet

8 er jo ikke lenge til!

Får jeg vite om dere får vite eller?!?! **nyskjerrig*

Vi får ei jente til, akkurat som vi håpet på (mindre å shoppe:p)

Men jeg er ikke heeeelt klar for å være nær termin ennå kjenner jeg, føde står ikke akkurat på listen over ting som frister, og da har jeg ikke vært gravid lenge nok:p haha

Skrevet

Kommer nok til å sladre litt når vi har fått vite det ja! Klarer bare ikke holde på sånne store ting!

Koselig med en jente til! Og veldig praktisk!

Vi ønsker oss litt en jente nå, men samtidig hadde det vært gøy med en gutt, hadde nok blitt gode kompiser med bare 2 år mellom :-)

hehe Nei, når man begynner å gå i trapper, spiser kanel og alle andre triks DA er man fødeklar!!!!

Skrevet

Hehe...

Jepp! Er fremdeles litt smålei kanel fra sist gang! *grøss*

Tenkte jeg skulle prøve den berømte vindusvasken denne gangen!

(dvs, vinduene får gooood til til å bli møkkete på!haha)

Gleeeder meg til du kommer og sladrer!

Skrevet

Jeg satt og drakk Schweeps bitter lemon, som jeg ikke kan fordra, fordi det vist inneholdt et stoff som skulle sette igang fødselen....Hold for nesten og drakk det jeg maktet!!! haha Må jo bare le nå, men var helt desperat!!

Ja litt vindusvask eller gulvskrubb kan jo kanskje gjøre susen denne gangen....Eller min søster skal gifte seg dagen etter jeg har termin, så kan jo være det setter fart i sakene!!!!

Hvordan går det med lappen forresten?

Skrevet

Nå liker jeg den jeg da... *smatt*

Nå fikk jeg lyst på også, søren heller!

Bryllup og andre spennende events pleier å ha mirakleffekt på føding, spesielt om det er noe man gjerne vil ha med seg!

Lappen ja, joda det går nå litt fremover i det minste. Fikk ikke tatt teorien før påske som planlagt, men regner med at jeg får somlet meg til det snart.

Kjører masse om dagen da:)

Og du, snart ferdig nå? Oppkjøring?!

Skrevet

Har fått oppkjøringsdato, men den er hemmelig!! hehe Kommer til å rope høyt ut om jeg klarer det da! Hadde første kjøretime siden før jul, og kjørelærer var imponert over hvor godt jeg kjørte, og sa det lovet godt i forhold til datoen jeg har :-)

Håper jeg klarer det på første forsøk, kommer til å bli sååååååå befriende!!!

Skrevet

*masse misunnelig*

Jeg har så lyst til å rekke det før ungen er ute jeg, men det er liksom 9 uker igjen til termin, tror ikke det går:(

Tenk så deilig å kunne slenge nybabyen og vesla i baksetet og KJØRE EN TUR, når jeg er hjemme fra føden liksom...

Bare meg og skjønnhetene!

Blir helt dååårlig jeg her jeg sitter;) Hehe...

Skrevet

Dersom du gjør det intensivt så kan det gå....dersom du får oppkjøring i tide da....Uansett godt å ha teorien i boks!

Skrevet

Jeg har meldt meg opp på intensivkurs, 14 dager tar det, max.

Men det var jo dette med oppkjøring og ventetid da...

Teorien er noe jeg bare må få unna, fort som fy... (tenk så deilig å ha den overstått a! heldiggrisen)

Skrevet

Var en skikkelig barriere det altså! Men når jeg hadde 0-5 feil på atl.no så tok jeg sjansen, og det gikk jo! Er mitt beste tips altså!

Er jo avbestillinger på oppkjøring, så er man klar kan man få på veldig kort varsel!

Skrevet

JEg vil, jeg vil, jeg vil!

Men jeg må kjøre littegranne mer med gir først da. Bilen min er automat, og det er jo den jeg er mest vant til å kjøre...

Kanskje du og jeg skal ha husmorferie med innlagt råning i sommer:p Hihi...

*synes jeg ser oss med unga i baksetet*

Skrevet

haha!! Hadde vært topp det! Glemt alt som heter bleier og mating for vi hadde vært så kry av å kjøre bil! hehe

Skrevet

Hehe...

Når unga maser for mye bare skrur vi opp anlegget vøtt! (prater i sånn harry rånebiltone)

*flire*

Med eller uten ROSA wonderbaum?!

Skrevet

MED! Skal det rånes så skal det rånes!! Og matchende terninger! Og sånn fluffy setetrekk!!!! haha

Skrevet

Ittno fløffy setetrekk her, jeg har beige skinn *stolters*

Men terninger er jeg med på!

Lurer på om jeg skulle hatt den over på 35" dekk også jeg da?! *hmmm*

Skrevet

hehe Skulle kanskje meldt oss på pimp my ride! :-D

Skrevet

Skryte litt da; bestekompisen min jobber for Arctic Trucks, og både jeg og gubben kjører store 4hjulstrekkere:)

Så vi leker litt sånn pimp my ride støtt vi:)

(ikke SÅ ekstremt som det på tv dog)

Men åh, jeg veit hva vi MÅ ha dersom vi skal råne SKIKKELIG, vi må ha klistremerker med www.dinbaby.com i bakruta:p

*flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...