Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hva var det elefantuttrykket ditt??? Tror jeg kommer til å trenge det i nær fremtid!!!!!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Effelant:) Er du blitt medlem i Effelantklubben?!
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 4 mnd på vei nå, og magen viser helt klare effelanttendenser!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Hehe, så bra det er flere effelanter! Får fnatt av sånne ueffelantete effelanter;) *misunnelig*
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 Jepp, me too....Men håper på å bli en liten effelant denne gange, bekkenet har alt begynt å si aua :-S
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Ah, det er så kjipt det. Er så glad jeg slapp det forrige gangen, ellers hadde jeg vel neppe vært effelant igjen allerede:p Her er jeg "magenfallerav" effelant om dagen. Den er blitt skikkelig tung:( Har du vært på Ul?
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2008 Vært på tidlig ul (uke 15 pga epilepsi og medisinbruk) og alt var bra. Ordinær ul er 8. april. Gleder meg veldig! Håper vi får vite kjønnet! Ikke så lenge til du har termin da! Spennende! Vet du hva du får?
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 8 er jo ikke lenge til! Får jeg vite om dere får vite eller?!?! **nyskjerrig* Vi får ei jente til, akkurat som vi håpet på (mindre å shoppe:p) Men jeg er ikke heeeelt klar for å være nær termin ennå kjenner jeg, føde står ikke akkurat på listen over ting som frister, og da har jeg ikke vært gravid lenge nok:p haha
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2008 Kommer nok til å sladre litt når vi har fått vite det ja! Klarer bare ikke holde på sånne store ting! Koselig med en jente til! Og veldig praktisk! Vi ønsker oss litt en jente nå, men samtidig hadde det vært gøy med en gutt, hadde nok blitt gode kompiser med bare 2 år mellom :-) hehe Nei, når man begynner å gå i trapper, spiser kanel og alle andre triks DA er man fødeklar!!!!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Hehe... Jepp! Er fremdeles litt smålei kanel fra sist gang! *grøss* Tenkte jeg skulle prøve den berømte vindusvasken denne gangen! (dvs, vinduene får gooood til til å bli møkkete på!haha) Gleeeder meg til du kommer og sladrer!
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. mars 2008 Jeg satt og drakk Schweeps bitter lemon, som jeg ikke kan fordra, fordi det vist inneholdt et stoff som skulle sette igang fødselen....Hold for nesten og drakk det jeg maktet!!! haha Må jo bare le nå, men var helt desperat!! Ja litt vindusvask eller gulvskrubb kan jo kanskje gjøre susen denne gangen....Eller min søster skal gifte seg dagen etter jeg har termin, så kan jo være det setter fart i sakene!!!! Hvordan går det med lappen forresten?
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Nå liker jeg den jeg da... *smatt* Nå fikk jeg lyst på også, søren heller! Bryllup og andre spennende events pleier å ha mirakleffekt på føding, spesielt om det er noe man gjerne vil ha med seg! Lappen ja, joda det går nå litt fremover i det minste. Fikk ikke tatt teorien før påske som planlagt, men regner med at jeg får somlet meg til det snart. Kjører masse om dagen da:) Og du, snart ferdig nå? Oppkjøring?!
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2008 Har fått oppkjøringsdato, men den er hemmelig!! hehe Kommer til å rope høyt ut om jeg klarer det da! Hadde første kjøretime siden før jul, og kjørelærer var imponert over hvor godt jeg kjørte, og sa det lovet godt i forhold til datoen jeg har :-) Håper jeg klarer det på første forsøk, kommer til å bli sååååååå befriende!!!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 *masse misunnelig* Jeg har så lyst til å rekke det før ungen er ute jeg, men det er liksom 9 uker igjen til termin, tror ikke det går:( Tenk så deilig å kunne slenge nybabyen og vesla i baksetet og KJØRE EN TUR, når jeg er hjemme fra føden liksom... Bare meg og skjønnhetene! Blir helt dååårlig jeg her jeg sitter;) Hehe...
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. mars 2008 Dersom du gjør det intensivt så kan det gå....dersom du får oppkjøring i tide da....Uansett godt å ha teorien i boks!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #17 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har meldt meg opp på intensivkurs, 14 dager tar det, max. Men det var jo dette med oppkjøring og ventetid da... Teorien er noe jeg bare må få unna, fort som fy... (tenk så deilig å ha den overstått a! heldiggrisen)
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 25. mars 2008 Var en skikkelig barriere det altså! Men når jeg hadde 0-5 feil på atl.no så tok jeg sjansen, og det gikk jo! Er mitt beste tips altså! Er jo avbestillinger på oppkjøring, så er man klar kan man få på veldig kort varsel!
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #19 Skrevet 25. mars 2008 JEg vil, jeg vil, jeg vil! Men jeg må kjøre littegranne mer med gir først da. Bilen min er automat, og det er jo den jeg er mest vant til å kjøre... Kanskje du og jeg skal ha husmorferie med innlagt råning i sommer:p Hihi... *synes jeg ser oss med unga i baksetet*
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 25. mars 2008 haha!! Hadde vært topp det! Glemt alt som heter bleier og mating for vi hadde vært så kry av å kjøre bil! hehe
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 Hehe... Når unga maser for mye bare skrur vi opp anlegget vøtt! (prater i sånn harry rånebiltone) *flire* Med eller uten ROSA wonderbaum?!
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 25. mars 2008 MED! Skal det rånes så skal det rånes!! Og matchende terninger! Og sånn fluffy setetrekk!!!! haha
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #23 Skrevet 25. mars 2008 Ittno fløffy setetrekk her, jeg har beige skinn *stolters* Men terninger er jeg med på! Lurer på om jeg skulle hatt den over på 35" dekk også jeg da?! *hmmm*
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 25. mars 2008 hehe Skulle kanskje meldt oss på pimp my ride! :-D
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #25 Skrevet 25. mars 2008 Skryte litt da; bestekompisen min jobber for Arctic Trucks, og både jeg og gubben kjører store 4hjulstrekkere:) Så vi leker litt sånn pimp my ride støtt vi:) (ikke SÅ ekstremt som det på tv dog) Men åh, jeg veit hva vi MÅ ha dersom vi skal råne SKIKKELIG, vi må ha klistremerker med www.dinbaby.com i bakruta:p *flire*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå