Gå til innhold

Økt matlyst.. Er det et tegn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke helt legge vekk tanken på at jeg kan være gravid nei.. hehe.. Før jeg tok testen og i det hele tatt mistenkte noe var det 3 ting jeg reagerte på og som andre har reagert på.. Jeg har matlyst som en hest plutselig... Akkurat som jeg er bunnløs... hehe.. Dette startet for 4 dager siden... I går la jeg merke til at rundt brystvorten har sirkelen vokst ser det nesten ut som + at den er blitt mørkere på en måte.. + ømme pupper-.., men det har jeg også før ventet mens..

Er økt matlyst og generelt forandring i puppene noe som man kan merke allerede et par dager etter ventet ikm??

Nesten litt pinlig om jeg skulle være gravid.. Mange som har spurt meg de siste dagene om jeg er gravid av en eller annen merkelig grunn.. Og har jo sagt nei alle gangene.. hehehe.. =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vel, mamma sa til meg at jeg var gravid, før jeg visste det sjøl. Spiste som en hest, og slukte 5 pakker med crabstiks på notime!

Ho sa vel noe sm det her, da "Du er gravid du, og det er en gutt".... Freaky!!

Skrevet

Har hørt det fra mange på jobben og under påskefrokosten vi hadde i går hos familien.. de sitter bare målløs og ser på meg og sier.. Du er gravid du.. hehehe.. Jeg ser så vidt bort fra matfatet og sier .. hehehe.. neida.. Bare så sulten om dagen.. Jeg er rett og slett glupsk.. jeg er lita dame men har spist så jeg egentlig burde være flau.. hehe.. Forsåvidt vært det og.. heheheh.. =)

Skrevet

Tro kan flytte fjell. Så tenker en bare hardt nok på å være gravid så popper både den ene ohg den andre symptomen fram.

Har erfart dette flere ganger selv da jeg var prøver, he he.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det var det ikke hos meg...snarere tvert i mot. Mista all matlyst, blei kvalm som faen. Nå, over 2 år etter at jeg blei gravid for første gang, og et halvt år etter fødselen med andremann så har jeg fremdeles dårlig matlyst og til tider er jeg kvalm også.

Skrevet

Ja det vet jeg.. hehe.. Men jeg har hatt denne matlysten før jeg mistenkte noe,.. Kom plutselig på i dag et par timer etter jeg sto opp at jeg skulle jo hatt mensen.. Denne mnd og neste mnd har vi faktisk ikke prøvd og bli gravide siden jeg nettopp har startet i ny jobb..

Kom bare til og tenke på det pga den sene positive testen i dag.. =)

Skrevet

Jøss.. det må være slitsomt Riga.. =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...