Gjest Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 skal refinansiere boliglånet mitt, og lurer på om man kan kontakte et meglerbyrå for å få en gratis verdivurdering, eller er de bare for de som skal selge???? takker for svar
It's all about me Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Tviler på at det er noen som gidder å komme for å vurdere boligen for at du skal få bedre lån. Dessutten er slike verdivurderinger fra meglere bare en finger i lufta ut i fra dems tidligere erfaringer ved salg av lignende boliger. Ved skikkelig refinaniering bør du ha takstmann hvis du mener verdien har endret seg en del. Ellers kan banken ta samme verdivurdering som en hvilken som helst megler. De kommer da ikke til boligen, men ser på markedet.
Sivalur Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Det går fint ja. Du trenger jo ikke si at du IKKE skal selge da.. kan jo si at du vurderer det, må se det an.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 takk for svar får snakke med banken å høre med de da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå