Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Har brukt det en uke nå. Det er jo det som er makstiden. Er mye bedre, men ikke helt bra enda. Bør jeg ta en pause før jeg tar en ny kur da? Eller går det an å bruke det litt lengere?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Dytt.....jeg lurer på det samme. 1 uke er ikke nok til å helt bli kvitt problemet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Er d stikkpiller mot hemorider dere snakker om? De skal brukes t.o.m en uke etter at hemoridene r borte..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg ville kontaktet legen før jeg brukte mer....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Bruker den nå jeg også. Tviler på at man ikke kan bruke den lenger, men kan jo ta en tlf til legen å høre først for å være sikker. Bruksanvisningen var i alle fall ikke lett å forstå, der står det jo både at man ikke kan bruke den lenger enn en uke av gangen samtidig som det står at man skal bruke den en uke etter at man er symptomfri for å hindre at det skal komme tilbake.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg brukte den (salven) litt lenger enn en uke fordi jeg hadde blitt mye bedre, og det var det som skulle til for å bli kvitt skiten!! Ikke skadet meg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg brukte den i 1 1/2 uke, spurte legen som sa det beste var å ta et opphold på 1 uke før jeg forsatte igjen, men om det var uholdbart var det bare å fortsette, men fint om jeg kunne prøve noen dager ihvertfall..dette er fordi den sliter på slimhinnene og kan skape andre problemer etterpå Men vet noen av dere om det er mulig å få skåret bort hemorider? jeg har slitt nå i nærmere 2 måneder og gruer meg hver gang jeg kjenner jeg må på do og blør hver gang...:/
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Det var jo ei som hadde gjort det her inne...operert bort noen hemoroider. Husker ikke nicket nå da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå