MJ<3 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Skal på 3 mndr kontroll imorgen. Hvilke vaksiner får bebisen da, og hvordan har utslaget hos deres bebiser vært? Noen bivirkninger etc?
*smula* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 mini fikk pneumokokk-vaksine og 5-komponentvaksinen. Det gikk veldig fint her. Han var litt sutrete noen dager, ekstra kosete liksom - men ikke noe feber eller mindre matlyst.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Min hadde en liten gråtetokt et par timer etter vaksinen. Tror "skinkene" var litt hovne og ømme. Gav ham en paracet supp. Han hadde ingen reaksjon utover det hverken den dagen eller senere.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jenta mi hylskrek om kvelden, hadde så vondt på stikkstedene at jeg kunne nesten ikke ta i henne. Ga henne en stikkpille og det hjalp, da sovnet hun. Hadde også lett feber i ett par dager. Var litt utilpass i to tre dager... Jeg tror jeg vill ha utsatt sprøyten til etter dåpen, i tilfelle liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå