Gå til innhold

Øvelseskjøring

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater å sitte her å vente på at mannen min kommer hjem, for da skal jeg ut å kjøre.

Vet ikke hva det er med meg, men gruer meg og er kjempenervøs. Har faktisk kjørt en del nå, og mannen min + kjørelærer sier jeg ikke har noe å være redd for, at jeg er flink.

Likevel er jeg altså kjemeredd, redd for å gjøre noe feil, redd for å krasje eller noe. Må jo være graviditetshormoner dette her? Er egentlig, sånn til vanlig, en ganske uredd person. Men denne f... kjøringa får meg helt på gråten.

Noen andre? Noen tips?

Vil jo liksom så gjerne få lappen før babyen kommer i juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare å ta det rolig, hvis de sier du er flink har du ingenting å bekymre deg over. det er heller ingen fare for å krasje når du kjører med kjørelærer, de har tross alt pedaler som de bruker dersom det oppstår en farlig situasjon. du blir faktisk ikke regnet som fører av bilen engang, så det skal du føle deg helt trygg på.

beste er å bare ta det helt med ro, da konsentrerer du deg bedre;)

lykek til!!

Skrevet

Jeg holder også på å øvekjøre. Er piss nervøs vær gang. har jo kjørt mange ganger på langturer og ned til butikken osv... men nå er jeg så nervøs, redd for å kræsje, noen skal kjøre på meg bak fra. Skjønner deg veldig godt. det er ikke morsomt å øvekjøre når man er gravid....

Lykke til!

Skrevet

Du må bare prøve å slappe helt av, tenke at du er flink. Jeg og var veldig nervøs da jeg skulle øvelsekjøre, men etterhvert gikk det bedre og jeg ble tryggere på meg selv.

Og de hadde nok ikke sluppet deg ut på veien viss du ikke var kvalifisert til det.

Lykke til:-)

Skrevet

Sånn, da er jeg trygt hjemme i sofaen igjen. Og det gikk selvfølgelig kjempefint :-) Kjørte rundkjøringer, rygget og snudde på bitteliten plass og kjørte til og med på motorveien. Så stolt nå etterpå, men f*ck så redd jeg er på forhånd. Akkurat nå føler jeg meg som en verdensmester, men vet at jeg kommer til å være like redd til neste gang... Får vel bare tvinge meg selv til det her, blir utrolig kjipt å være hjemme i perm om jeg ikke har kjørekort :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...