Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Venter tvillinger, men vet ikke kjønn. Noen forslag til navn?? Storesøster heter Amanda, så vil jo gjerne at de skal passe sammen da. disse liker vi: Alma Emilia Maja Adrian Isak Jacob Oliver Mathias
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Av de du har nevnt er Emilia i samme sjanger og passer kjempe bra til Amanda. Ellers er Jacob fint:) Synes barna fortjener sin egen begynnerbokstav, spesielt om de er tvillinger!
prebs Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Alle jentenavnene er fine, men Alma og Maja er kanskje litt likt Amanda? Ville tatt Emilia. Ellers synes jeg disse passer til Amanda: Elisabeth Benedicte Henriette Johanne Pernille Louise Nicoline Alle guttenavnene passer fint til Amanda, jeg liker godt Jacob og Mathias. Selv synes jeg kanskje et litt langt navn er fint, som: Kristian Kristoffer Aleksander Ferdinand Sebastian Johannes Lykke til med navnet!
Vannmann35 Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Av dine navn liker jeg godt Emilia og Jacob! Ellers synes jeg Julia og Helene passer fint :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 jeg synes; To jenter: Maren og Emilia Hannah og Karna To gutter: Jacob og Oliver Mathias og Johannes En gutt og en jente: Maren og Jacob Hannah og Johannes
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes Emilia og Maren passer til Amanda
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Amanda, Emilia og Mathea Amanda, Serine og Wilma Amanda, Isak og Liam Amanda, Jacob og Mathias Amanda, Mathias og Rebekka Jeg synes Amanda, Emilia og Mathea er nydelige navn sammen. Og ja, enig med den som sa at tvillingene fortjener egen begynnerbokstav. Ellers, hva med: Pernille Isabell Sandra Alexandra Victoria Eline Elise William Markus Filip Johannes Mathias er så UTROLIG populært nå. Ville tatt det i betraktning.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 morsomt! det første jeg tenkte da jeg så overskriften var Mathilde og Emilia som guttenavn syns jeg Oliver og Ludvik passer fint...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Amanda, Alma og Amelia.... sukkkh.... jeg vil også ha tvillinger....
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #11 Skrevet 25. mars 2008 Jeg foreslår, til to jenter: Emila og Maja Emilia og Martine To gutter: Mathias og Oliver Adrian og Aleksander Gutt og jente: Oliver og Emilia Mathias og Emilia Det er navn som jeg syns er i samme "sjanger" som Amanda, og som klinger fint sammen hvis du skal ramse opp barnas navn ;-) Før jeg leste hvilke navn dere har på lista, så tenkte jeg: Amanda, Aleksander og Alvilde, hvis det ble gutt og jente :-)
Cybele Skrevet 25. mars 2008 #12 Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes virkelig ikke det gjør noe om man har samme bokstav på navnene. Men kanskje er det penest om alle starter på samme bokstav, altså A:) Her er mine forslag: Amanda, Emilia & Johanne Amanda, Alvilda & Aurora Amanda, Selma & Tomine Amanda, Alma & August Amanda, Morten & Mira Amanda, Emil & Elida Amanda, Nilo & Noelia Amanda, Emil & Rasmus Amanda, Tim & Bastian Amanda, Anton & August Mine egne favoritter er A-variantene, på tvers av kjønnsmuligheter: Amanda, Alvilda & Aurora Amanda, Alma & August Amanda, Anton og August Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #13 Skrevet 25. mars 2008 Synes det ikke gjør noe om alle tre har navn på A, men synes det blir rart om storesøster og en av tvillingene har A-navn og den andre tvillingen begynner på en annen bokstav. Disse kombinasjonene synes jeg var fine: Amanda, Maja og Oliver Amanda, Jakob og Oliver Amanda, Maja og Emilia
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Nå har vi funnet ut at vi venter to gutter Bare kom med flere forslag
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Amanda, Malvin og Daniel Amanda, Martin og Mathias Amanda, Herman og Oskar Amanda, Aksel og Alvin Amanda, Emil og Eskil Amanda, Jakob og Ludvig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå