Lene86 Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Vi som skal prøve fra april og mai. Når har dere EL? Jeg har 29 april
Lala & Po Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Har el rundt første uka i mai. Litt ustabil syklus så vet ikke nøyaktig ennå....
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 EL blir ca 7 mai (ikke 10 mai som skrevet over). Fikk tr i dag, 3 dager før tiden. Så da blir ventetiden litt kortere. hehe:)
Smiley `Venter baby i april ` Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Tror jeg har EL rundt 12.mai. Litt usikker, da jeg enda ikke har fjernet hormonspiralen. Ikke lenge igjen no :-)))))
Lene86 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2008 Når skal du fjerne hormonspiralen da? Det er IKKE så lenge igjen nå jenter! Det er i slutten av april for min del, men nå må vi nyte siste tiden før prøvinga;) Gleder meg til å følge resten av dere! Håper vi hopper opp i 1. trimester med en gang alle sammen:)
stratos86 Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har 19. mai, og har sluttet på pilla nylig for å gi kroppen et par måneder å komme seg på - men nå bekymrer jeg meg for at jeg blir gravid med en gang og får barn rett ved juletider - det ønsker jeg i utgangspunktet ikke. Fornuften sier at datoen betyr ikke all verden, men håper og drømmer om trilleturer i våren 09, og bare kunne legge lillejenta eller - gutten i en body og og ikke pakkes inn i alt mulig.. Håper ikke jeg er den eneste med slike bekymringer og drømmer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå